به گزارش پارس به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،درباره نخستین دیدار تیم ثامن خراسان در مرحله پلی‌آف مسابقات لیگ برتر والیبال گفت: مرحله پلی‌آف شرایط و حساسیت مخصوص به خود را دارد. تیم شهرداری تبریز در دو دیدار رفت و برگشت ما را شکست داد اما در در مرحله پلی‌آف تیم‌ها با رویکردی متفاوت به میدان خواهند رفت.

 
وی ادامه داد: تیم ما نخستین حضور خود در لیگ برتر را تجربه می‌کرد و ازآنجایی که تیم‌های دیگر در یارگیری بهتر از ما عمل کردند، پتانسیل متوسطی داشتیم. با این حال من از عملکرد بازیکنانم کاملا رضایت دارم زیرا آن‌ها نتایج خوبی گرفتند و توانستند به عنوان تیم چهارم راهی پلی‌آف شوند.
 
قوچان نژاد درباره دیدار هفته پایانی مرحله مقدماتی مسابقات ، اضافه کرد: دیدار بسیار سنگینی بود. ما برای تثبیت جایگاه خود در رده چهارم به پیروزی در دو ست احتیاج داشتیم و پس از آن که پیروزی در دو ست را کسب کردیم تصمیم گرفتم به بازیکنان اصلی استراحت دهم تا آن‌ها با مصدومیت مواجه نشوند.
 
وی ادامه داد: برای کسب نتایج خوب و رسیدن به مرحله پلی‌آف بسیار تلاش کرده‌ایم و به همین دلیل باید تمام تلاش خود را به کار بگیریم تا نتیجه لازم را در این مرحله هم کسب کنیم. در مرحله پلی‌آف کار همه تیم‌ها سخت است و همین سختی کار باعث افزایش حساسیت مسابقات هم می‌شود.