به گزارش پارس به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،پرویز مظلومی در ادامه عنوان کرد: قبل از هر چیز متاسفم که تیم شایسته نفت از لیگ قهرمانان آسیا کنار رفت این تیم لیاقت حضور در لیگ قهرمانان را داشت اما با حذف از این رقابت ها یک سهمیه از دست رفت.

 
وی تصریح کرد: ما در طول هفته روی نقاط ضعف و قوت تیم نفت کار کردیم و خوب می دانیم که همانند دو بازی گذشته جدال دشواری با این تیم خواهیم داشت. ضمن اینکه کادر فنی نفت زحمات زیادی در دوران بازیگری در استقلال کشیدند.
 
مظلومی بیان کرد: به هر حال تساوی به درد هیچ کدام از دو تیم نمی خورد چرا که نفت به دنبال کسب سه امتیاز و فرار از ناکامی ها است و تیم ما نیز برای حفظ صدرنشینی تلاش می کند.
 
وی در مورد احتمال رایگان شدن بازی با نفت تهران گفت: ما نمی توانیم این بازی را رایگان کنیم چرا که نفت میزبان است اما مدیران استقلال تلاش می کنند که بازی با گسترش فولاد را رایگان کنند.
 
مظلومی در مورد استعفای خود گفت: این قضیه شایعه است برخی از رسانه ها این نوع شایعات را منتشر می کنند ما با تمام قدرت و فعالیتمان در استقلال ادامه می دهیم و در جام حذفی و لیگ برتر در تلاش برای کسب قهرمانی هستیم.
 
وی در مورد اعتراض هواداران از بازی این تیم مقابل استقلال اهواز گفت: هواداران از تیم خود انتظار کسب پیروزی را دارند و زمانی که ما نتوانیم مقابل استقلال اهواز فوتبال مدنظر هواداران را ارائه دهیم آن وقت برخی از آن ها اعتراض می کنند.
 
مظلومی در مورد مقایسه مهدی طارمی با شهباززاده گفت: من به مهاجم حریف کاری ندارم اما سجاد شهباززاده عملکرد خوبی در تیم استقلال تا کنون داشته است و تمام تلاشش را برای درخشش در ترکیب استقلال انجام می دهد. وی به دلیل دوری از تمرینات تیم ملی و دعوت نشدن به تیم ملی مقداری از لحاظ روحی و روانی با افت مواجه شده است. کادر فنی در تلاش برای رفع مشکل شهباززاده است.
 
سرمربی استقلال در مورد سکونشینی آرش برهانی گفت: وی در هفته های اخیر بیماری داشت اما با این وجود تمرینات خوبی را برای قرار گرفتن در ترکیب استقلال انجام داده است. برهانی از بازیکنان با تجربه تیممان و دلسوز است، زمانی که در ترکیب قرار نمی گیرد برای موفقیت تیم دعا می کند. ما 24 بازیکن آماده داریم که بنا به شرایط بازی و تیم حریف از آن ها در ترکیب استفاده می کنیم. امکان دارد در بازی با نفت آرش برهانی فیکس باشد یا حتی در لیست 18 نفره هم قرار نگیرد.
 
وی در مورد مصدومان و محرومان این بازی گفت: متاسفانه علی رضا رمضانی پس از حضور در چند بازی برابر استقلال اهواز مصدوم شد و فرصت حضور مقابل نفت را از دست داد. خسرو حیدری هم مصدوم دیگر تیم ما است.
 
سرمربی استقلال در مورد رایگان شدن بازی های لیگ برتر برخلاف قوانین فوتبال است گفت: باشگاه های اروپایی از ابتدای فصل شروع به بلیط فروشی می کنند اما شرایط اقتصادی آن ها با کشور ما فرق می کند. وضعیت اقتصادی مردم ما خوب نیست و بیشتر جوانان ما برای خریدن بلیط 5 هزار تومانی بازی ها هم مشکل دارند. مسئولان باید کمک کنند و چرا که با رایگان شدن بلیط بازی ها 10 میلیون تومان از بین می رود و فشاری بر باشگاه ها وارد می شود. همچنین حضور پر تعداد تماشاچیان کیفیت بازی ها را بالا خواهد برد.
 
وی در مورد استعفای کی روش گفت: در این خصوص صحبت نمی کنم تعامل خوبی با این سرمربی شکل گرفته و با امید خدا با فراهم شدن تمام شرایط مدنظر تیم ملی و کادر فنی ضمن صعود به دور بعدی مقدماتی جام جهانی در آن مرحله نیز تیم ملی خواهد درخشید. به هر حال تیم ملی درخشش خوبی خواهد داشت به شرطی که برنامه های مدنظر کادر فنی به خوبی پیش رود. مطمئنم کی روش در تیم ملی به فعالیت خود ادامه داده و تیم ملی را برای بازی های حساس آماده می کند.
 
سرمربی تیم استقلال در پایان خاطر نشان کرد: ما برای کسب 2 قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی تمام تلاشمان را می کنیم.