به گزارش پارس به نقل از تسنیمیوهان کرایف که سال گذشته خبر مبتلا شدنش به بیماری سرطان ریه را تأیید کرد، اکنون اخبار خوشحال کننده‌ای برای طرفداران خود و بارسلونا دارد و اعلام کرده است که نتایج پروسه درمانش تا الان مثبت و قابل قبول بوده است.

در بیانیه‌ای که مدیران برنامه کرایف درباره وضعیت این اسطوره هلندی منتشر کرده‌اند، به نقل از خود او آمده است: در حال حاضر احساس می‌‌کنم که در بازی رفت خود از مبارزه با سرطان 2 بر صفر پیش افتاده‌ام اما بازی هنوز تمام نشده است. البته من مطمئنم که این بازی را می‌برم.

طبق اعلام کرایف نتایج چند جلسه درمانی که او برای مداوای بیماریش داشته، مثبت بوده است. او در این خصوص گفت: به لطف عملکرد فوق‌العاده پزشکان، حمایت شما مردم و ذهنیت مثبتی که خودم برای دست و پنجه نرم کردن با این بیماری داشتم، همه چیز خوب پیش رفته است.

کرایف 68 ساله که سال 1992 به همراه بارسلونا قهرمان اروپا شد، بیست‌و‌دوم اکتبر سال 2015 متوجه شد که دچار سرطان ریه شده است و بلافاصله پس از آن پروسه درمانی‌اش را آغاز کرد. او پیش از این یک بار در سال 1991 نیز تحت مراقبت‌های پزشکی قرار گرفته و آن زمانی بود که به خاطر نارسایی قلبی مجبور شد زیر تیغ جراحان برود