به گزارش پارس به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،با توجه به اینکه طی روزهای گذشته بهرام افشارزاده مدیر عامل باشگاه استقلال، نصراله عبداللهی را به عنوان دستیار ویژه خود در این باشگاه منصوب کرد. از همین رو قرار بود امروز صبح جلسه‌ای مهم در باشگاه استقلال با حضور افشارزاده مدیر عامل، عبداللهی دستیار ویژه، اعضای کادر فنی استقلال و همچنین بازیکنان تجربه آبی پوشان برای هماهنگی همکاری‌های بیشتر صورت بگیرد که این جلسه با توجه به بازی پیش رو آبی پوشان با تیم نفت تهران به روز دیگری از هفته جاری موکول شد.

بنابراین مسئولان باشگاه استقلال در نظر دارند در هفته  جاری جلسه‌ای را برای بررسی‌های هر چه بیشتر تشکیل دهند.

آبی پوشان گذرنامه‌های خود را تحویل می‌دهند

با توجه به اینکه قرار است استقلالی‌ها فروردین ماه سال 95 برای انجام بازی دوستانه با باشگاه‌ هاماربی راهی سوئد شوند از همین رو مسئولان باشگاه استقلال از آبی پوشان خواسته‌اند گذرنامه‌های خود را جهت انجام مراحل اداری سفر به سوئد به باشگاه ارائه دهند به همین دلیل با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته قرار است بازیکنان آبی پوش امروز گذرنامه‌های خود را تحویل باشگاه دهند تا اقدامات اولیه در این باره صورت گیرد.

برنامه تمرینی و اردوی آبی پوشان

اعضای تیم فوتبال استقلال امروز آخرین جلسه تمرینی خود را پیش از دیدار با نفت تهران برگزار خواهند کرد.

استقلالی‌ها امروز عصر ساعت 15 در زمین شماره 2 مجموعه آزادی آخرین تمرین را در دستور کار قرار خواهند داد و بعد از آن بازیکنان استقلال پس از اعلام فهرست بازیکنان حاضر در لیست 18 نفره به اردوی شبانه روزی می‌روند. بنابراین آبی پوشان بعد از تمرین برای برپایی اردوی شبانه روزی راهی هتل المپیک می‌شوند.

جلسه هیات مدیره تشکیل نمی‌شود

با توجه به اینکه اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال هر هفته برای رسیدگی به مسائل روز باشگاه تشکیل جلسه می‌دهند  اما اعضای هیات مدیره این هفته برگزاری چنین جلسه‌ای را در دستور کار خود قرار نمی‌دهند.

مسئولان استقلال به دنبال رایگان کردن طبقه دوم ورزشگاه آزادی

مسئولان باشگاه استقلال در صدد هستند تا دیدار بعدی خانگی‌شان را به صورت رایگان در طبقه دوم آزادی برگزار کنند از همین رو مسئولان استقلال نامه درخواست خود را به سازمان لیگ ارائه و منتظر پاسخ نهایی مسئولان این سازمان هستند.

دیدار تیم‌های استقلال و گسترش فولاد در هفته بیست و یکم لیگ برتر جمعه 30 بهمن در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود که مسئولان آبی پوش به دنبال رایگان کردن طبقه دوم ورزشگاه آزادی در این بازی هستند.