به گزارش پارس به نقل از مهر، تیم فوتبال بایرن مونیخ در حضور بیش از ۶۶ هزار تماشاگر ورزشگاه آلیانس آره نا در یک بازی حساب شده موفق شد با نتیجه ۲ بر صفر میهمان خود یوونتوس را شکست دهد. در این بازی بایرن خیلی زود و در دقیقه اول بازی توسط داوید آلابا مدافع جوان خود به گل رسید. در دقیقه ۶۳ بازی هم توماس مولر موفق شد گل دوم باواریایی ها را وارد دروازه جی جی بوفون کند.

بایرن که در سه فصل اخیر ۲ بار به فینال رقابتها راه پیدا کرده با کسب این پیروزی شانس بسیار خوبی برای صعود به مرحله نیمه نهایی خواهد داشت.

در دیگر دیدار سه شنبه شب بارسلونا در دقایق پایانی پیروزی را با تساوی مقابل میزبان خود پاری سن ژرمن تعویض کرد. در این دیدار ابتدا لیونل مسی در دقیقه ۳۸ روی پاس تماشایی دنی آلوز در محوطه جریمه صاحب توپ شد و به زیبایی دروازه پاری سن ژرمن را باز کرد تا بارسا یک بر صفر پیش بیفتد.

مسی در اواخر نیمه اول مصدوم شد و بین دو نیمه جای خود را به سسک فابرگاس داد. در نیمه دوم و در دقیقه ۷۹ بازی زلاتان ایبراهیموویچ مهاجم پاری سن ژرمن موفق شد با دیگر دروازه تیم سابق خود را باز کند و نتیجه را به تساوی بکشاند. البته تصاویر آهسته تلویزیونی نشان داد زلاتان در موقعیت آفساید گل تساوی را به ثمر رسانده است.

در دقیقه ۸۸ بازی الکسس سانچز مهاجم بارسا با خطای دروازه بان پاری سن ژرمن در محوطه جریمه سرنگون شد تا داور یک ضربه پنالتی را به سود بارسا اعلام کند. در غیاب مسی، ژاوی پشت توپ قرار گرفت و موفق شد برخلاف جهت حرکت دروازه بان توپ را به تور دروازه بچسباند و بار دیگر بارسا را پیش بیندازد.

اما این پایان کار نبود و در دقیقه ۴+۹۰ ضربه ماتوئیدی بازیکن پاری سن ژرمن با برخورد به مدافعان بارسا تغییر جهت داد و درون دروازه آبی و اناری ها جای گرفت تا بازی در نهایت با تساوی ۲ بر ۲ به پایان برسد.

بارسا با این نتیجه کار چندان آسانی در دیدار برگشت که هفته آینده در نیوکمپ برگزار می شود نخواهد داشت. پاری سن ژرمن هم امیدوار است بتواند با این تساوی راهی برای رسیده به مرحله نیمه نهایی پیدا کند.