به گزارش پارس به نقل از خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) ، استقلال دهم فروردین بازی بزرگ را به سپاهان باخت تا عملا یکی از جام های پیش روی آبی های تهران از دست برود. شکست در نیمه نهایی جام حذفی پس از ماراتنی ۱۲۰ دقیقه ای و حذف از این مسابقات با ده نفر شاید برای امیر قلعه نویی قابل هضم تر باشد تا کارت هایی که بازیکنان با تجربه اش می گیرند و این یکی از دغدغه های بزرگ سرمربی استقلال پیش از بازی با الهلال عربستان است.

قلعه نویی هم زمان با سفر به عربستان درباره این دغدغه اش گفت: بازیکنان با تجربه که در این سطح بازی می کنند نباید کارت های بی مورد را بگیرند. واقعا من هم نباید درباره این مساله پیش پاافتاده با بازیکنان با تجربه ام صحبت کنم. یک وقت یک بازیکن جوان این کارت را می گیرد، آدم می تواند با آن کنار بیاید ولی وقتی بازیکن با تجربه این کارتها را می گیرد آدم تعجب می کند. به هر حال ما بازی با سپاهان را به دلیل بدشانسی در ضربات پنالتی باختیم. البته درست است که به خاطر بدشانسی در پنالتی ها باختیم اما در کارت گرفتن های بی مورد، تقصیر از خود ما بود و همین مساله به تیم فشار وارد کرد.

به نظر می رسد، یکی از نکاتی که پیش از بازی فرداشب استقلال و الهلال به بازیکنان نماینده ایران گوشزد می شود، پرهیز از حرکات آماتور و دریافت های کارت های بی مورد باشد؛ حرکاتی که در چند بازی قبلی توسط فرزاد حاتمی، خسرو حیدری و به ویژه آرش برهانی سر زد.

سرمربی استقلال همچنین درباره بازی فرداشب برابر الهلال عربستان به ایسنا گفت: به هر حال بازی دشواری است. الهلال از تیم های شناخته شده آسیاست اما نتیجه دست خداست. با لطف خدا تلاش می کنیم که از ریاض با سه امتیاز به تهران برگردیم.