به گزارش پارس به نقل از ایسنا، سیاوش بختیاری زاده بعد از تساوی یک بر یک تیمش برابر استقلال تهران گفت: دیروز گفتم که با چوب و کلت به جنگ توپ و تانک آمدم. بعد از اینکه گل را زدیم، فشارم افتاد و دلیلش هم این بود که با کمترین امکانات مقابل یکی از بهترین تیم های ایران قرار گرفتیم و فوتبال بازی کردیم.

او افزود: ما اجازه دادیم استقلال جلو بیاید و دیدید که هر بار توپ را گرفتیم با هدف به دروازه حریف حمله کردیم. استقلال تیم کوچکی نیست. آنها بازیکنان خوبی دارند و از کادرفنی خوبی برخوردارند. مجید صالح وقتی تیم های بزرگ را آنالیز می کند من لذت می برم. در کل من به تیمم افتخار می کنم. من جا دارد از یعقوبی مدیرعامل باشگاه تشکر کنم که به من گفت به جوانان خوزستانی توجه کنم. زمانی که تیم ملی ما بخواهد آقایی کند در آسیا باید امثال ایرانپاک، مظلومی و ... را بال و پر دهیم. باید به فوتبال خوزستان توجه شود. من همه سابقه فوتبال خودم و خانواده ام را گذاشته ام تا از اعتبار فوتبال خوزستان دفاع کنم. آینده فوتبال خوزستان را می شود با حمایت از این جوانان تضمین کرد.

سرمربی استقلال اهواز در پاسخ به سوالی درباره داوری بیان کرد: توپ ما گل شد. من توپ را دیدم که گل شد. بنیادی فر داور بزرگی است. من از او تشکر می کنم. ولی دو نکته وجود دارد. گلی که ما خوردیم، اوت بود که باید به نفع ما اعلام می شد ولی نشد. دوم هم گلی که زدیم را داور نگرفت. ما در بازی رفت هم به اشتباهات غیرعمد داوری باختیم. اگر آن سه امتیاز را می گرفتیم از لیگ بیرون نمی رفتم. من مطمئنم که توپ ما گل شد. با اینحال باز هم می گویم که بنیادی فر داور بسیار خوبی است.