به گزارش سرویس ورزشی پارس نیوز، شهرام سبزی پسر مجید سبزی در گفت وگو با کاپ، در سالروز درگذشت پدرش اظهار داشت: افتخار می کنم پسر مجید سبزی هستم و پدرم سال ها در پرسپولیس به عنوان بازیکن و سرمربی تیم های پایه فعالیت کرده و در عرصه هنری هم به عنوان اولین سرمربی تیم هنرمندان و بازی در سریال تلویزیونی توفیق هایی داشته است. مهم تر از همه این موفقیت ها رعایت مسایل اخلاقی در ورزش و هنر از سوی پدرم بوده به گونه ای که خیلی از رسانه ها زنده یاد مجید سبزی را الگو و معلم اخلاق فوتبال می نامند. من خردسال بودم و به خاطر دارم که پدرم تیمش را به واسطه کم توجهی باشگاه پرسپولیس به تیم های پایه به خاطر نداشتن زمین چمن در برخی روزها در پارک لاله و در میان جمعیت و مردم تمرین می داد و به عنوان یک فرد مشهور و معروف عارش نمی شد که شاگردان نونهال و نوجوانش را در یک پارک پرجمعیت آموزش و تمرین دهد. پدرم معلم و مربی دلسوزی برای شاگردانش بود و ملاک و معیار کارش در تیم های پایه صرفا استعداد و توانایی بازیکنان بود نه مسایل مالی و توصیه ها و سفارش های مدیران و مقامات مسوول برای جذب یک بازیکن. 

وی تصریح کرد: پدرم سال ها در تیم نوجوانان پرسپولیس به عنوان سرمربی انجام وظیفه کرد و بازیکنان بزرگی مثل علیرضا حقیقی، امیرحسین فشنگچی، علی زینلی و حتی مهرداد اولادی و خیلی های دیگر را به فوتبال معرفی کرده و در آن سال ها که مربی نوجوانان پرسپولیس بود از خانه برای بازیکنان شهرستانی این تیم افطاری و غذا تهیه می کرد و همه جوره مراقب آنها بود.

فرزند پیشکسوت فقید پرسپولیس در ادامه گفت: بنده به عنوان مربی و با دلسوزی های اصغر حاجیلو که از بستگان ما هستند در تیم پایه استقلال مربیگری کردم و بعد به پرسپولیس آمدم و دو سال پیش مربی تیم امید پرسپولیس بودم و دستیار حمید مطهری بودم. ولی در هر دو تیم قراردادهایی که با من بسته شد در ازایش پولی پرداخت نشد و من هم نمی توانم از پرسپولیس که خانه پدرم هست بروم و  خدای ناکرده شکایت کنم. البته در این سال ها بودند عزیزان و بزرگانی که حواسشان به خانواده سبزی بوده اما خیلی ها هم به عنوان دوست، همبازی و رفیق پدرم حتی از پاسخگویی به تماس های تلفنی بنده امتناع ورزیدند و تصور می کردند حتما کاری از آنها می خواهم که تماس گرفتم.

شهرام سبزی خاطرنشان کرد:در روزی که سالروز درگذشت و البته تولد پدرم نیز هست نمی خواهم حرفی بزنم و گلایه ای کنم. از سایتکاپ ممنونم که با من تماس گرفته و یادی از پدرم کرده و از شهردار محترم منطقه 15 تهران که بنده را در ورزشگاهی در افسریه مشغول به کار کرده تشکر کنم و امیدوارم بستری فراهم شود که بتوانم در تیم های پایه پرسپولیس یا دیگر تیم های پایه به کار مربیگری بپردازم و شغل پدرم را ادامه دهم و انشاالله در کلاس های مربیگری دیگری هم شرکت خواهم کرد.