به گزارش پارس به نقل از خبرگزاری فارس، در حالی که دیدار تیم های پاری سن ژرمن و بارسلونا در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا امشب و از ساعت ۲۲: ۱۵ به وقت تهران آغاز خواهد شد، کارلو آنچلوتی که هدایت پاریسی ها را به عهده دارد در کنفرانس خبری پیش از این دیدار صحبت هایی انجام داده است.

« همه می دانند که رویارویی با بارسلونا چقدر مشکل است بنابراین دیدار آسانی برای ما نخواهد بود. نکته اصلی این پیکار این است که باید روی کار خودمان تمرکز داشته باشیم و روی نقطه های مثبتی که داریم تکیه کنیم. باید به برخی از بازیکنانم آزادی خاصی بدهم تا بتوانیم برابر آنها مقاومت کنیم. در واقع می خواهیم شیوه خوب خودمان را در زمین پیاده کنیم. »

وی در ادامه افزود: می خواهم تیمم بازی زیبایی از خود به نمایش بگذارد و با گل هایی که می زند، یک پیروزی شیرین را بدست آورد.

سرمربی پیشین میلان و یوونتوس در ادامه و در خصوص کمک های ژوزه مورینیو به او برای شکست دادن بارسلونا گفت: مورینیو قرار بود ویدئوهایی را برای من بفرستد. اگر او می خواهد چنین اطلاعاتی به من بدهد، بدون شک آنها را خواهم پذیرفت. منتظر کمک وی هستم ولی موضوع این است که هنوز این ویدئوها به دست من نرسیده اند.