به گزارش پارس به نقل از خبرگزاری فارس، دیدار تیم های پاری سن ژرمن و بارسلونا در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا امشب و از ساعت ۲۲: ۱۵ به وقت تهران در پارک دو پرنس پاریس برگزار خواهد شد.

نکته قابل توجه در این دیدار، سفر تیتو ویلانووا به پاریس است. او که به مدت ۷ هفته برای درمان سرطان غدد بزاقی خود در آمریکا بود، هفته گذشته به بارسلونا بازگشت ولی هنوز در هیچ دیداری به عنوان سرمربی بارسلونا روی نیمکت این تیم ننشسته است.

جوردی رورا در خصوص این موضوع گفت: او سرمربی تیم است و بازگشت وی برای همه اعضای تیم بسیار مهم بود. خیلی خوب است که پس از سپری کردن یک دوره بسیار سخت به شرایط عادی باز می گردیم. از نظر شخصی باید بگویم از بازگشت تیتو بسیار شادمان هستم. او کسی است که بین بازیکنان و کادر فنی باشگاه بسیار محبوب است.

رورا سپس به اشتباه هایی که در دیدار رفت با میلان رخ داده بود اشاره کرد و گفت: دیدار رفت برابر میلان نمایشی باور نکردنی داشتیم. گویی هیچ چیز سر جایش نبود. نتیجه خوبی نگرفتیم و هیچ چیز نیز آنطور که می خواستیم نبود. نمی خواهیم آن رخدادها تکرار شوند. دیدار برابر پاری سن ژرمن نیز می تواند به همان اندازه سخت باشد ولی نباید فراموش کنیم که در طول ۹۰ دقیقه همواره باید با ۱۰۰ درصد آمادگی در زمین حضور داشته باشیم. تیم حریف بازیکنان فوق العاده ای در ترکیب دارد که نمی توان آن را کتمان کرد. چیزی که اهمیت دارد این است که خودمان باشیم.