به گزارش پارس نادر فریادشیران در گفت‎ وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه لرستان، در خصوص پذیرفتن هدایت گهر پس از استعفای مایلی‎ کهن، گفت: با شرایطی که تیم داشت آقای مایلی‎ کهن استعفا داد و به من تأکید کرد که در این ۴ بازی باقیمانده تا پایان لیگ برتر سرمربی گهر شوم که بنده هم با کسب اجازه و رخصت از مایلی‎ کهن این سمت را پذیرفتم.

وی ادامه داد: با توجه به این‎ که تیم مشکلات زیادی دارد از مدیریت تیم و آقای هدایتی می‎ خواهم عنایت ویژه‎ ای به خواسته‎ های بازیکنان داشته باشند تا بتوانیم در شأن مردم لرستان و دورود مثل زمانی که مایلی‎ کهن حضور داشت فرای نتیجه، بازی‎ های زیبایی را به نمایش بگذاریم و از اعتبار مردم این دیار به خوبی دفاع کنیم.

سرمربی جدید گهر در پاسخ به سوال خبرنگار ایسنا که مایلی‎ کهن به دلیل فراهم نبودن شرایط موردنظرش استعفا کرد، حالا شما چگونه حاضر شدید با این شرایط، سرمربی گهر شوید؟ گفت: با توجه به مقررات و این ‎ که با گهر قرارداد داشتم و برای این‎ که بتوانیم تغییر ایجاد کنیم هدایت گهر را قبول کردم. مایلی‎ کهن چند بار گفت و تغییری اتفاق نیفتاد ولی امیدواریم مسوولان تیم کمک کرده و خواسته‎ های بازیکنان را تأمین کنند.

فریادشیران خاطر نشان کرد: تاکنون کمترین خواسته‎ های خودمان را مطرح کرده‎ ایم. بیشترین پول را بازیکنان گرفته‎ اند و کمترین پول را کادرفنی که در بین همه‎ ی اعضای تیم مایلی‎ کهن از همه کمتر پول گرفته است.

وی عنوان کرد: از پنج‎ شنبه هفته جاری تمرینات را شروع می‎ کنیم و شرافتمندانه بازی‎ ها را ادامه داده و لیگ را به پایان می‎ رسانیم که امیدوارم جدا از مشکلاتی که داریم نتایج خوبی بگیریم و بچه‎ ها با جان و دل بازی کنند.

فریادشیران در پایان ضمن قدردانی از هواداران خونگرم گهر، اظهار کرد: انتظار داریم هواداران در این چند بازی هم ما را تنها نگذارند و افتخار بزرگ فرهنگی که در فوتبال کشور ایجاد کرده‎ اند، همیشگی شود.