به گزارش پارس به نقل از خبرگزاری تسنیم، هفته سوم رقابت های فوتبال لیگ قهرمانان آسیا روز سه شنبه ۱۳ فروردین آغاز می شود و تراکتورسازی و سپاهان دو نماینده ایران به مصاف الشباب و الاهلی عربستان خواهند رفت.

سپاهان ایران - الاهلی عربستان (۲۰: ۳۰ - ورزشگاه فولادشهر اصفهان)

این دیدار از هر نظر برای سپاهان بسیار مهم است. نماینده ایران بعد از برتری مقابل النصر امارات در دومین بازی اسیر الغرافه و جبرئیل سیسه شد. شکست مقابل الغرافه شرایط را به گونه ای رقم زده که سپاهان باید سه امتیاز دیدار خانگی مقابل الاهلی را کسب کند. نماینده عربستان هر دو دیدار گذشته خود را با پیروزی پشت سرگذاشته و با ۶ امتیاز در صدر جدول قرار دارد اما اینکه در خانه سپاهان هم بتواند سومین پیروزی خود را کسب کند کمی دور از ذهن به نظر می رسد.

شاگردان کرانچار برای این بازی انگیزه دیگری هم دارند. سپاهان در فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا در مرحله گروهی از سد الاهلی گذشت اما در مرحله حذفی مقابل این تیم قربانی اشتباهات داوری شد و از گردونه رقابت ها کنار رفت و الاهلی تا فینال این مسابقات پیش رفت. اکنون این بازی انتقامی برای سپاهان اهمیت دو چندانی دارد چرا که در صورت پیروز نشدن، کار طلایی پوشان اصفهان دشوار خواهد شد. در این گروه بعد از الاهلی صدرنشین، سپاهان با ۳ امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به الغرافه دوم است و الغرافه با ۳ امتیاز و النصر بدون امتیاز در کنار بازی رودرروی فردا به این دیدار چشم دوخته اند.

* الشباب عربستان - تراکتورسازی تبریز (۲۱: ۳۵ - ورزشگاه ملک فهد ریاض)

این دیدار سرنوشت صدرنشین گروه A را مشخص می کند. تراکتورسازی بعد از برتری مقابل الجزیره امارات در خانه الجیش قطر به تساوی ۳ بر ۳ رسید تا با ۴ امتیاز صدرنشین شود. الشباب نیز با ۴ امتیاز و تنها بخاطر گل زده کمتر در رده دوم قرار دارد. با توجه به اینکه دو تیم دیگر گروه یک امتیازی هستند این بازی برای تعیین صدرنشین اهمیت دارد. جایگاه تیم برنده در صدر جدول مستحکم می شود اما تیم بازنده باید چشم انتظار بازی الجیش و الجزیره باشد. نتیجه تساوی هم سبب می شود تراکتورسازی در صدر جدول گروه باقی بماند، بنابراین شاگردان تونی اولیویرا با گرفتن یک تساوی مقابل الشباب هم در پایان دور رفت به آسودگی خواهند رسید اما اگر بتوانند مردان میشل پرودوم را شکست دهند آن وقت گام بزرگی در مسیر تثبیت صدرنشینی و صعود از گروه خواهند برداشت.

به گزارش تسنیم استقلال دیگر نماینده کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا چهارشنبه شب در خانه الهلال عربستان به میدان خواهد رفت.