به گزارش پارس حسین ترابپور در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد وضعیت آلومینیوم هرمزگان، گفت: زمانی که تیم را تحویل گرفتیم ۹ مسابقه تا پایان رقابت ها باقی مانده بود، اکنون شرایط مان سخت تر شده و در ۴ بازی پایانی هر کدام از مسابقات برایمان حکم فینال را دارد. در این روزها یک اردوی چند روزه را در شهر خودمان برگزار کردیم و امیدوارم در دیدار مقابل ملوان بتوان نتیجه بگیریم.

مربی دروازه بانان آلومینیوم هرمزگان در مورد اینکه آیا این تیم در لیگ برتر می ماند، اظهار داشت: تمام تلاش مان را می کنیم و با شرایطی که وجود دارد باید زحمت زیادی بکشیم. امیدوارم تیم در لیگ برتر حفظ شود.

وی در مورد طلبی که از سال گذشته از تیم استقلال دارد، عنوان کرد: مقداری از قراردادمان را طلب داریم و قرار بود به عنوان پاداش جام حذفی به ما ۸ میلیون تومان بدهند که تنها ۳ میلیون تومان پرداخت شد. اقدامی نمی کنیم اما درخواست داریم که این پول پرداخت شود. با ما طوری برخورد می کنند که انگار به این پول نیاز نداریم. متاسفانه نه آقای فتح الله زاده و نه معاونین باشگاه جواب تماس های ما را نمی دهند و به هیچ عنوان پاسخگو نیستند. فقط اگر خودشان کاری داشته باشند پاسخ تماس های ما را می دهند.

ترابپور در مورد اینکه آیا قصد شکایت از استقلال را دارد، گفت: من استقلالی هستم و چنین تصمیمی ندارم. ما استقلال را دوست داریم و هیچ کدام از اعضای کادر فنی که سال گذشته حضور داشتند هیچکدام چنین کاری نکردند. اما اگر ببینیم همین روال را ادامه می دهند و قرار نیست پول ما را پرداخت کنند، شاید این کار را کردیم.

وی ادامه داد: هنوز ۵ میلیون از پاداش حذفی پرداخت نشده است، بعد از قهرمانی ما در جام حذفی برخی از مدیرانی که در رأس باشگاه بودند، اعلام کردند، قهرمانی جام حذفی مهم نیست اما بعد از مسابقه با آن شکل و شمایل جام را بالای سر خود می بردند. همین الان حضور استقلال در آسیا به واسطه آن قهرمانی است.

ترابپور تاکید کرد: امیدوارم استقلال در لیگ قهرمانان آسیا موفق باشد و با توجه به اینکه اکنون در صدر جدول قرار دارد، به موفقیت برسد. همین آقایانی که می گفتند جام حذفی ارزشمند نیست، اکنون ناراحت هستند. قهرمانی در جام حذفی ۲۰ میلیون هوادار را خوشحال کرد. امیدوارم به خاطر همین هواداران استقلال امسال نیز موفق باشد.

وی افزود: این نظر تمامی اعضای کادر فنی فعال در آلومینیوم هرمزگان است. همه ما استقلالی هستیم و در هر شرایطی موفقیت این تیم را می خواهیم و مثل خیلی ها نیستیم که در زمانی که در استقلال حضور نداریم راضی به موفقیت این تیم نباشیم.