به گزارش پارس به نقل ازسایت گل - تمرینات تیم مس در ایام تعطیلات نوروز هم همانند سایر تیم های لیگ برتری دنبال می شود و این تیم در مجموعه انقلاب کرمان زیر نظر بوناچیچ که به تازگی هم از مرخصی برگشته است تمرینات خود را پیگیری می کند. اما در تمرینات روز گذشته مس بازهم آقای حاشیه این تیم خبرساز شد و در ادامه همه درگیری های خود در کرمان با لوکا بوناچیچ هم درگیری پیدا کرد!
کیوان امرایی که به کرمان آمده بود تا آقای گل مس باشد در دو سال اخیر چیزی جز حاشیه نداشته است و در حالی که تازه از گیر ماجرای عجیب و غریب قضایی خود خلاص شده است باردیگر خود را با حاشیه ای جدید روبرو ساخت. در حالی که بوناچیچ به چند بازیکن خود که امرایی هم در میان آن ها بود استراحت داد و در بازی تمرینی آن ها را شرکت نداد ناگهان امرایی با عصبانیت شدید شروع به داد و فریاد کشیدن کرد و با زدن لگد زیر کلمن آب اعتراض خود را به شدیدترین شکل ممکن نشان داد!
لوکا هم که معمولا جلوی این رفتارها کوتاه نمی آید به این رفتار مهاجم تیم خود اعتراض کرد تا اینبار درگیری جنبه شخصی تری هم پیدا کند و اگر پادرمیانی حاضرین در تمرین نبود شاید کار لوکا و امرایی به درگیری فیزیکی هم می رسید که البته با وساطت سایرین این ماجرا رخ نداد تا امرایی محل تمرین را ترک کند. لوکا هم بلافاصله حکم اخراج این بازیکن را صادر کرد و به نظر نمی رسد که فعلا این بازیکن بتواند به تمرینات تیم برگردد.
ظاهرا کمیته انضباطی باشگاه به زودی برای این بازیکن تشکیل جلسه خواهد داد. این اولین مورد درگیری امرایی در کرمان و با مربیان مس نبوده است و باید دید سرانجام کار آقای حاشیه با مس در کرمان چه خواهد شد.