به گزارش پارس به نقل از گلفرشید طالبی تازه وقتی امیدوار شده که دیده خسروحیدری دارد سلانه سلانه و شاکی از زمین بیرون می آید… لحظه تساوی دو تیم در عدد ۱۰. این مهاجم سابق که سابقه ای جدی در بسکتبال دارد، در مصاحبه با گل پیش ار هرچیز از خدا متشکر است که نگذاشت او شرمنده به اصفهان برگردد. او این کلمه لطف خدا را مدام تکرار می کند و بعد نوبت تشکر از هم تیمی هاست…

چه شد اخراج شدی؟

استقلال تیمی است که در دفاع خیلی خوب کار می کند و درصورتی که جلو بیفتد طوری لایه های دفاعی را می بندد که گل زدن به آنها خیلی سخت می شود. من، وقتی دیدم آرش به سمت دروازه ما می رود، در یک صدم ثانیه تصمیم گرفتن بزنمش چون اگر آن ها گل می زدند بازی سخت تر می شد. من باید تصمیم می گرفتم و حقیقیت اینکه دیدم بهترین کار همین است.

تصمیم داور درست بود؟

فغانی یکی از بهترین های آسیاست. راستش برایم مهم نبود که اخراج من درست است یا نه. تنها چیزی که برایم مهم بود این بود که به هرنحو جلوی آرش برهانی را بگیرم.

اما کارت قرمز تو فشار زیادی به تیم وارد کرد.

بله ولی شکر خدا بچه ها خیلی جدی تر به بازی ادامه دادند و دیدید که گل اول را هم ما زدیم. بعد از بازی خیلی ها گفتند کارت سبب خیر شد. من خوشحالم از تلاش بچه ها. البته ازشان عذرخواهی می کنم.

عکس العمل کرانچار به اخراجت چه بود؟

مثل همیشه خیلی حرفه ای گفت: فوتبال است، ناراحت نباش بیا کنار بچه ها تا تیم روحیه بگیرد. آخر بازی هم به سبک خودش گفت کاری که کردی نادرست نبوده…

بعد از اخراجت کجا رفتی و چه کردی؟

فقط با خدا حرف می زدم. رفتم در یک گوشه رختکن، بازی را هم ندیدم. شرمنده بچه ها بودم و به این فکر می کردم که می شود به فینال برویم یا نه که اول فهمیدم گل زدیم و بعد خسرو حیدری را دیدم که اخراج شده و خیالم راحت شد.

وقتی بازی به پنالتی رسید با توجه به شناختت از رحمتی چقدر شانس برای خودتان قائل بودی؟

سیدمهدی پنالتی گیر قهاری است. ولی خداراشکر در نهایت پنالتی ها به نفع ما تمام شد. البته من تا حالا ندیده بودم مهدی پنالتی بزند. من ۴ سال در فجر با او بودم و این کار را نکرده بود. در این بازی اگر او این کار را کرد و خراب شد، دیدیم که بلافاصله جبرانش کرد.

بین خسرو و خلعتبری چه مشکلی هست؟

فوتبال است و پیش می آید. شما هم به این مسئله دامن نزنید. این دو نفر با هم در تیم ملی هستند…