به گزارش پارس به نقل از خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، یحیی گل محمدی که در کنفرانس خبری پیش از بازی با پیکان به علت بیماری حاضر نشده بوده با رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در این مورد صحبت کرد. سرمربی پرسپولیس در تماس تلفنی با حسن زاده دلیل غیبتش در کنفرانس مطبوعاتی را اعلام کرد. کمیته انضباطی پیش از این اعلام کرده بود که هر مربی که در نشست های خبری پیش و پس از بازی حاضر نشود با جریمه رو به رو می شود.

* با اعلام کادر پزشکی پرسپولیس، مصدومیت غلامرضا رضایی جدی نیست و این بازیکن می تواند در بازی های آینده سرخ پوشان به میدان برود. رضایی در تمرینات پرسپولیس از ناحیه رباط دچار کشیدگی شده است. وضعیت این بازیکن در معاینات بعد از بازی امروز با پیکان مشخص می شود.

* رضا حقیقی هافبک مصدوم پرسپولیس در حال حاضر مشغول فیزیوتراپی است و مشکلی برای بازی ۱۷ فروردین با داماش ندارد. با توجه به روند درمانی این بازیکن، به احتمال زیاد حقیقی مقابل داماش به میدان می رود.

* با توجه به غیبت سیدجلال حسینی در بازی امروز پرسپولیس وپیکان، نورمحمدی و بنگر زوج خط دفاعی سرخپوشان را تشکیل می دهند. همچنین در نبود ماهینی و پولادی در ترکیب اصلی، به احتمال فراوان خانزاده و فشنگچی مدافعان راست و چپ پرسپولیس خواهند بود. با این تفاسیر خط دفاعی پرسپولیس برای بازی امروز با پیکان دچار تغییرات اساسی خواهد شد.

* محمد رویانیان، مدیرعامل پرسپولیس که به سفر حج رفته بود، جمعه شب به تهران بازگشت تا بعد از غیبت چند روزه دوباره به مسائل باشگاه پرسپولیس بپردازد.

* با تصمیم کادر فنی پرسپولیس، این تیم برای بازی با داماش چند جلسه ای در چمن مصنوعی تمرین می کند. با توجه به اینکه بازی پرسپولیس و داماش در ورزشگاه شهید عضدی رشت که چمن مصنوعی دارد برگزار می شود، کادر فنی سرخ پوشان این تصمیم را گرفته است.

* نماینده پرسپولیس که برای مذاکره با وینگادا به پرتغال سفر کرده، امشب یا فردا شب مذاکرات رسمی با نماینده باشگاه بیرامار این کشور شروع می کند. باشگاه بیرامار مالکی ایرانی دارد و قرار بود در ابتدای فصل بازی تدارکاتی با پرسپولیس داشته باشد اما با مخالفت ژوزه این بازی منتفی شد. اگر مذاکرات ۲ طرف به نتیجه برسد، با موافقت مدیرعامل و سرمربی پرسپولیس این بازی برگزار می شود. همچنین طلب ۱۳۰ هزار دلاری وینگادا به علت مشکلاتی به دست این مربی نرسیده بود و طبق آخرین مذاکرات قرار شده تا پایان آوریل (۱۱ اردیبهشت) طلب این مربی پرداخت شود و وینگادا شکایتش را از کمیته انضباطی فیفا پس بگیرد.