به گزارش خبرگزاری فارس، اسطوره فوتبال ایتالیا در گفت و گویی که با نشریه گازتا دلو اسپورت داشته، به تمجید از ژوزه مورینیو، سرمربی کنونی رئال مادرید پرداخته است.

فرانچسکو توتی در این هفته بیستمین سال حضور خود در باشگاه رم را جشن می گیرد. از او در مورد مربیانی که بیشترین تاثیر را بر روی فوتبال او گذاشته اند، سوال شد.

« مارچلو لیپی، به دلیل کاریزما و روشی که برای تحت تاثیر قرار دادن بازیکنان دارد را می پسندم. فابیو کاپلو نیز تاثیر زیادی روی من داشت. همچنین کار با لوچیانو اسپالتی را دوست داشتم. با اینکه همه می گفتند من موجب خروج او از جالوروسی شدم ولی باید بگویم همواره دوست داشتم با او کار کنم. »

وقتی از ال کاپیتانو در مورد اینکه دوست دارد با کدام مربی کار کند، سوال شد وی در پاسخ گفت: همواره دوست داشته ام با ژوزه مورینیو کار کنم. دوستان بسیاری دارم که با مورینیو کار کرده اند. همه آنها می گویند که مربی پرتغالی یک حرفه ای به تمام معناست. می دانم که می توانم خیلی چیزها از او یاد بگیرم. پیش از این شانس پیوستن به رئال مادرید را داشتم ولی پیشنهادی که رم به من داد، از همه نظر به سودم بود. بنابراین تصمیم گرفتم در این تیم فعالیت کنم.