به گزارش پارس به نقل از (ایسنا) ، تراکتورسازی در نخستین بازی هفته سی ویکم لیگ برتر فوتبال موفق شد، داماش را در رشت با نتیجه ۲ بر یک از پیش رو برداشته و امیدهایش برای قهرمانی در لیگ دوازدهم را همچنان زنده نگه دارد.

افشین ناظمی در نشست خبری پس از بازی تیمش برابر تراکتورسازی درباره این بازی گفت: " ابتدا سال نو را تبریک می گویم. در نیمه اول تا قبل از این که گل بخوریم، توپ بیشتر دست ما بود اما متاسفانه بعد از شرایطی که پیش آمد، به حریف موقعیت گلزنی دادیم. حریف هم به خوبی از این فرصت استفاده کرد. گل دوم را که خوردیم، بازیکنان تا حد زیادی شتاب زده شده و نتوانستند، آن بازی خوب و جذاب را ارائه کنند. "

او ادامه داد: " در نیمه دوم بازیکنان را در رختکن آرام و نکات لازم را دوباره به آنها یادآوری کردیم و توانستیم بازی را آرام آرام در دست خودمان بگیریم ولی متاسفانه نتیجه را از دست دادیم. به تراکتورسازی تبریک می گویم. امروز، روز ما نبود. در نیمه دوم موقعیت های زیادی داشتیم که نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. سعی می کنیم روی ضربات آخر بیشتر تمرین کرده و در آینده از این دست اشتباه ها نکنیم و از حداقل موقعیت هایمان استفاده ببریم. "

او درباره بازی تیمش برابر پرسپولیس در نیمه نهایی جام حذفی هم گفت: " از فردا برای بازی با پرسپولیس آماده خواهیم شد و نقاط قوت و ضعف حریف و خودمان را شناسایی خواهیم کرد. تیم های گیلانی در جام حذفی نشان داده اند، همواره یک پای فینال هستند و امیدوارم مثل سال ۸۷ به مراحل بالا و فینال برویم. بازی با پرسپولیس بسیار سخت است و امیدوارم از این فرصت به دست آمده به خوبی استفاده کنیم و پیروز میدان شویم. "

سرمربی داماش در پاسخ به سوالی مبنی بر تاثیر وضعیت مدیریتی باشگاه داماش روی بازیکنان گفت: " مطمئنا این وضعیت روی تیم بی تاثیر نیست. متاسفانه تمرین ها مدتی تعطیل شد و تنها سه تا چهار روز تمرین انجام دادیم. ما هم متاسفیم که این فرصت را از دست دادیم. با این حال این بازی گذشت و چیزی که گذشته برنخواهد گشت. امیدواریم شکست امروز را در بازی با برابر پرسپولیس جبران کنیم. من دست تماشاگران را می بویسم؛ چرا که از دقیقه یک تا ۹۴ به شدت از ما حمایت کردند. "

او در ادامه در پاسخ به سوالی درباره کبه، بازیکن خارجی تیمش و دلیل بازی نکردن او گفت: " کبه مدت ها مصدوم بوده و تمریناتش را از سال ۹۲ آغاز کرده است. برای یک مربی این آرزوست که همه بازیکنانش را در اختیار داشته باشد. ما امین متوسل زاده را به میدان فرستادیم تا با چهار مهاجم از دقیقه ۶۰ به بعد حاضر شویم. وقتی که عقب هستید، مجبورید یک سرزن را به جلو بفرستید تا بتوانید از ضربات سوم به خوبی استفاده کنید. ما همه نوع فرصت داشتیم ولی استفاده نکردیم با این حال از بچه هایمان متشکرم و متاسفیم از این قضیه که این مشکلات حل نشده و از اول فصل باقی مانده است. "

ناظمی در پایان در پاسخ به انتقادی مبنی بر این که آیا قبول دارد، تیمش نه تنها موقعیت به راحتی از دست می دهد بلکه به سرعت دروازه خود را باز شده می بیند و به راحتی گل می خورد، اظهار داشت: " این انتقاد شما را می پذیرم و مطمئن باشید در جام حذفی تفکر دیگری خواهیم داشت. بازی در جام حذفی متفاوت از لیگ است. از تذکر شما ممنوم. مطمئن باشید ضعف مورد نظر را برابر پرسپولیس برطرف خواهیم کرد. امروز از اشتباهات فردی مان گل خوردیم، نه از مدیریت تاکتیکی و تیمی حریف. با این حال این یک تجربه شد. "