پارس؛ تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز که در هفته های پایانی لیگ برتر مقابل تیم های مدعی استقلال و سپاهان ۲ شکست بد داد و امیدهایش را برای گرفتن جام کمرنگ می بیند، برای زنده نگه داشتن امیدهای خود و حداقل مسجل کردن گرفتن سهمیه آسیا ۴ بازی سخت پیش رو دارد.

به گزارش پارس ، این تیم که فردا در رشت میهمان داماش گیلان است، در بازی رفت مقابل این تیم به تسای ۲ بر ۲ رسیده و در جام حذفی هم با قبول شکست مقابل داماشی ها، کنار رفته است. جدال این دو تیم از این حیث می تواند جذاب باشد که تراکتور کماکان امیدهایش را برای قهرمانی زنده نگه می دارد و داماش هم برای رهایی از خطر احتمالی سقوط تلاش می کند.

مهدی کریمیان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی پارس با اشاره به وضعیت تیم تراکتورسازی اظهار داشت: تیم ما بعد از ۲ باخت متوالی مقابل استقلال و سپاهان، وضعیت خوبی از لحاظ رده بندی ندارد ولی تلاش می کنیم که این عقب افتادگی جبران شود.

وی افزود: با شکست مقابل استقلال و سپاهان دیگر حق هیچ اشتباهی نداریم و اگر امتیاز از دست دهیم، کار سخت تر می شود. ما اگر قرار است قهرمان نشویم، تلاش می کنیم تا سهمیه آسیایی خود را قطعی کنیم با این حال هنوز ناامید نیستیم و تلاش ما قهرمانی است.

هافبک تراکتورسازی تصریح کرد: ما ۱۲ امتیاز پیش رو داریم و باید ببریم و منتظر لغزش سپاهان و استقلال بمانیم. آنها بازی های سختی دارند و خود ما هم می دانیم که چقدر کار دشوار است. ما هم منتظریم تا اتفاقات فوتبال و جابجایی تیم ها کمک کند تا بتوانیم به صدر برسیم.

کریمیان دلیل افت این تیم را در هفته های پایانی لیگ برتر خستگی عنوان کرد و گفت: بالاترین دلیلی که باعث افت تیم ما شد، خستگی و بعد مسافت هایی است که طی کردیم. تیمی در نیم فصل دوم موفق است که بتواند نیمکت قوی و غنی داشته باشد. استقلال و سپاهان از لحاظ مهره قابل قیاس با ما نیستند. استقلال حتی روی سکو هم یک تیم قدرتمند دارد چه برسد روی نیمکت و زمین.

وی تاکید کرد: ما در ۱۰ بازی اخیر فقط با ۱۱ بازیکن بازی کردیم و این نشان می دهد که چقدر تیم ما از لحاظ مهره در تنگاست با این حال باید به همت و غیرت بازیکنان تراکتور درود بفرستیم چون هرچه داشتند با تمام این خستگی ها در زمین گذاشتند و تلاش خود را کردند.

هافبک تراکتورسازی تبریز افزود: ما از لحاظ انرژی تخلیه شدیم چون مرتب در حال بازی کردن هستیم. استقلال و سپاهان به دلیل داشتن مهره های زیاد خستگی ما را نداشتند. ما قبل از بازی های آسیایی هم پرسپولیس، هم استقلال و هم سپاهان را شکست داده بودیم.

کریمیان گفت: روی کاغذ شانس قهرمانی داریم ولی سرنوشت گرفتن جام دست ما نیست. دوست داشتم تراکتور قهرمان شود ولی دیگر تیم ها هستند که کار را در دست گرفته اند. اگر قرار است تراکتور قهرمان نشود، دیگر مهم نیست چه تیمی جام بگیرد.

وی با اشاره به بازی با داماش گیلان تاکید کرد: داماش تیمی منسجم است ولی نوسانات زیادی داشته. ما آماده ایم تا این بازی را ببریم. آنها زمین خوبی ندارند و شاید ما را اذیت کند با این حال این بازی انتقامی است چون جام حذفی ما را برده اند و در لیگ مساوی شدیم. حالا ما یک برد طلب داریم و باید ۳ امتیاز را بگیریم.