به گزارش پارس به نقل از مهر ، رقابتهای گراند اسلم فرانسه که از معتبرترین رقابتهای جودو در سطح جهان است با حضور پرتعداد جودوکاران نخبه دنیا طی روزهای 6 و 7 بهمن ماه در پاریس برگزار خواهد شد و تیم سه نفره جودو کشورمان برای حضور در این مسابقات تمرینات آماده سازی خود را از فردا آغاز می کند.

جواد محجوب ، سعید ملایی و محمدبریمانلو سه جودوکاری هستند که با هدایت مجید زارعیان در این رقابتها شرکت خواهند کرد. این تیم بعد از حضور در پاریس و سه روز اردوی مشترک که در پایان این رقابتها برگزار خواهد شد ، راهی اتریش شده در مسابقات کاپ اروپا شرکت کرده و سپس راهی آلمان شده و در رقابتهای جایزه بزرگ دوسلدورف به روی تاتامی می رود.

حضور در این سه رویداد برای تیم سه نفره جودو کشورمان اهمیت بالایی دارد. ملایی و محجوب شرایط خوبی برای کسب سهمیه از ظریق سیستم رنکنیگ دارند که در صورت حضوری موفق در این سه رویداد می توانند به مهم دست پیدا کنند تا جودو ایران برای کسب سهمیه سوم از رقابتهای قاره ای تلاش کند.

از سوی دیگر شنیده می شود مجید زارعیان سرمربی تیم ملی جودو محمد جمالی را برای حضور در اردوی تیم ملی دعوت کرده است. جمالی از جودوکاران خوب کشورمان در وزن 90- کیلوگرم است که اگر بیشتر تمرین کرده و از حواشی دوری کند با کسب مدال در رقابتهای قهرمانی آسیا می تواند جواز حضور در المپیک را برای کسب کند.

رقابتهای قهرمانی آسیا اردیبهشت ماه آینده در ازبکستان برگزار می شود.