به گزارش پارس به نقل از مهر، ایگور پانادیچ  در رابطه با مشکلی که برای سوشا مکانی بوجود آمده، گفت: من از شرایطی که در ایران است مطلع هستم و می دانم که چه مشکلی برای سوشا مکانی که دروازه بان اول ما است بوجود آمده است امیدوارم این چند روز نیز بگذرد. باید صبر کرد تا ببینیم در نهایت چه چیزی رخ می دهد.

وی در رابطه با جدایی ایمان صادقی نیز افزود: باشگاه و کادر فنی از جدایی صادقی مطلع بود و ما گزینه های مد نظری را برای دروازه پرسپولیس برای جایگزینی او بررسی کردیم  که این مسئله جزو اسرار باشگاه است.

مربی دوازه بانهای پرسپولیس در خصوص اینکه علیرضا بیرانوند در آستانه پیوستن به پرسپولیس قرار دارد، گفت: باید به این نکته توجه داشت که میانه فصل قرار داریم. در حال حاضر و با توجه به این شرایط، بیرانوند تنها گزینه مناسب بود.

ایگور پانادیچ در پایان تاکید کرد: امیدوارم اتفاقی رخ دهد تا ما بتوانیم مکانی را در ادامه فصل همراه خود داشته باشیم. در حال حاضر علیرضا بیرانوند گزینه اصلی است اما با توجه به جدایی ایمان صادقی که دروازه بان دوم ما محسوب می شد و گلر خوبی نیز بود ما باید در صدد جذب دروازه بان باشیم زیرا پرسپولیس باشگاه بزرگی است. ما در حال حاضر به دو دروازه بان در سطح مکانی نیاز داریم و باید برای ادامه فصل، آنها را جذب کنیم.