به گزارش پارس به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، کارلوس کی روش در در کنفرانس خبری پس از این دیدار گفت: این دیدار همانطور بود که پیش بینی می کردیم، بود. می دانستیم مقابل تیمی بازی می کنیم که فقط چشم به ضد حملات دارد، اما تمام تقصیرها به خودمان برمی گردد چون می توانستیم بازی را کنترل کنیم. داور مسابقه هم گل سالم ما را قبول نکرد و البته باید بگویم که تیم کویت هم از حرکت بازنماند و با همان طرز تفکر خود بازی کرد و در نهایت توانست با یک ضربه پنالتی به گل برسد.

سرمربی تیم ملی در ادامه افزود: بازی خوبی بود و باز هم می گویم که تقصیر خودمان است که بازی را کنترل نکردیم و کمک داور مسابقه هم به این امر کمک کرد و نگذاشت بازی به نفع ما تمام شود. من نمی دانم چرا گل صحیح ما را مردود اعلام کرد و جالب اینجاست که داور در ابتدا گل را درست اعلام کرد و پس از آن با نظر کمک خود آن را قبول نکرد و متاسفانه در خصوص داوری هم نمی توانیم صحبت کنیم.

کی روش در ادامه گفت: در صحنه پنالتی کویت، ما می دانستیم که بازیکن شماره هفت سرعتی است و بازیکنان ما با تجربه خود باید این بازیکن را به صورت منطقه ای کنترل می کردند، اما این اتفاق نیافتاد و داور مسابقه پنالتی اعلام کرد. در واقع همان چیزی که ما پیش بینی می کردیم، شد و در ضد حمله و از روی نقطه پنالتی گل دریافت کردیم.

وی در پایان گفت: بازیکنان کویت انگیزه خوبی داشتند و حتی بعد از دریافت گل هم تلاش کردند.