به گزارش پارس به نقل از فارس، تیم الاهلی قطر که در این فصل دو بازیکن ایرانی به نام‌های مجتبی جباری و پژمان منتظری را در ترکیب خود دارد، شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته پانزدهم لیگ ستارگان قطر مقابل الوکره صف‌آرایی کرد که در این دیدار الاهلی با درخشش جباری بازی باخته را به برد تبدیل کرد و توانست با نتیجه 2 بر یک به پیروزی برسد.

الاهلی که تا دقیقه 80 بازی یک بر صفر از حریف عقب بود با سوپرگل جباری در دقیقه 80 بازی را به تساوی کشاند. اما این پایان کار نبود موبیلی یک دقیقه بعد گل پیروزی بخش را به ثمر رساند تا خیال کرانچار را آسوده کند. تک‌گل الوکره را روبن آموریم(55) به ثمر رساند.

پس از این دیدار اتفاق عجیبی رخ داد، سایت الکاس خبر داد که شیخ سلمان بن فیصل سرپرست الاهلی از سمت خود استعفا داد.

این منبع افزود: پیش از این شیخ سلمان استعفا خود را به باشگاه الاهلی ارائه داد بود و دلایلی را بیان کرده بود که نمی‌تواند به کار خود ادامه دهد.

الاهلی با این پیروزی شیرین تا حدودی از بحران خارج شد زیرا در 7 بازی اخیر خود طعم پیروزی را نچشیده بود. یاران جباری و منتظری با این پیروزی ارزشمند 17 امتیازی شد و با دو پله صعود در رده دهم قرار گرفتند.

الکاس در ادامه نوشت: منابع نزدیک به باشگاه خبر دادند که باشگاه الاهلی تمام سعی خود را انجام می‌دهد که شیخ سلمان بن فیصل را راضی کند تا به سمتش بگردد.