به گزارش پارس به نقل از "ورزش سه"، علیرضا بیرانوند در مورد حضور احتمالی  در پرسپولیس گفت: هر بازیکنی دوست دارد جایی برود که دیده شود. من هم همینطور هستم و دوست دارم به تیم های بزرگ بروم اما با نفت تهران قرارداد دارم و پرسپولیس باید با نفت تهران صحبت کند و رضایت مرا بگیرد. امیدوارم دو تیم با هم کنار بیایند و این اتفاق بیفتد.

وی که با ایلنا حرف می زد، گفت : خودم دوست دارم به پرسپولیس بروم. دوست دارم جایی بروم که دیده شوم. نفت تهران برایم خیلی زحمت کشیده و آقای قنبرزاده در حقم پدری کرده است. الان 10- 12 سال است در نفت تهران هستم و چون دوست دارم لژیونر شوم و سالها در تیم ملی بازی کنم باید جایی باشم که دیده شوم.

وی ادامه داد: اگر به پرسپولیس بروم دنبال حاشیه نیستم و دوست دارم با آرامش کار کنم. اگر دنبال حاشیه بودم در هفده سالگی ازدواج نمی کردم اما زود ازدواج کردم چون دوست داشتم سالم زندگی کنم و پیشرفت کنم.

وی در مورد احتمال درگیری اش با سوشا مکانی در پرسپولیس اظهار داشت: من با سوشا مشکلی ندارم اما فکر نمی کنم اگر به پرسپولیس بروم سوشا در این تیم بماند. حتی شنیده ام ممکن است من و سوشا با هم معاوضه شویم اما در نهایت همه چیز بین قنبرزاده و طاهری خواهد بود و آنها تصمیم می گیرند. امیدوارم این اتفاق بیفتد چون دوست دارم جایی باشم که دیده شوم.

بیرانوند در پایان گفت: چند سال است که می خواهم به تیم های بزرگ بروم اما متاسفانه نشده و دنبال این هستم که اگر به پرسپولیس بروم برای ده سال در این تیم بازی کنم و نمی خواهم یک سال بازی کنم و تمام شوم. اینقدر به خودم اعتماد دارم که بگویم اگر من باشم پرسپولیس تا ده سال دنبال گلر نباشم.