به گزارش پارس به نقل از ایسنا، از گروه اول رقابت های انتخابی جام جهانی در منطقه آسیا دو تیم قطر و کره جنوبی در ورزشگاه سئول به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان تیم ملی کره جنوبی با نتیجه دو بر یک تیم ملی قطر را شکست داد.

 

در نیمه نخست این دیدار بازی با نتیجه صفر بر صفر به پایان رسید ولی در دقیقه ۶۰ این دیدار لی کیون هو موفق شد گل نخست مسابقه را به ثمر برساند اما این پایان کار نبود و تنها ۴ دقیقه بعد خلفان ابراهیم توانست گل مساوی این مسابقه را به ثمر برساند.

 

در ادامه بازیکنان قطر با تمام قدرت دفاع کردند اما در دقیقه آخر وقتهای اضافی و در دقیقه ۹۷ تیم ملی کره جنوبی موفق شد توسط هون میت گل دوم و پیروزی بخش را به ثمر برساند تا این بازی با نتیجه دو بر یک به سود کره به پایان برسد.

 

قاضی این دیدار می شی مورا به تائه هی کواک، سانگ یانگ کی از کره و سباستین سوریا، وسام عبدالمجید و مصعب محمود از قطر کارت زرد نشان داد.

 

به گزارش ایسنا، تیم ملی ایران که با دو تیم کره جنوبی و قطر هم گروه است، روز سه شنبه ۱۴ خرداد برابر قطر به میدان خواهد رفت. با این نتیجه کره جنوبی با ۱۰ امتیازبالاتر از ازبکستان در صدر گروه قرار گرفت و قطر در همان پله ی چهارم باقی ماند.