به گزارش پارس به نقل از  باشگاه خبرنگاران جوان،تیم های فوتبال گسترش فولاد تبریز و سایپا تهران امروز در حالی از هفته نخست دور برگشت لیگ پانزدهم به مصاف هم می روند که در تاریخ دیدارهای 2 تیم نارنجی پوشان پایتخت هیچ شکستی را متحمل نشده و به دنبال حفظ رکورد خود در مقابل آبی و زردپوشان تبریزی می باشند.

 

سایپا جزء پنج تیمی است که از اولین دوره لیگ برتر تا دوره پانزدهم آن در این رقابت ها شرکت کرده و هیچ وقت طعم تلخ سقوط را نچشیده است، اما گسترش فولاد نخستین بار از دوره سیزدهم لیگ پا به این رقابت ها گذاشت.

 

از همین رو این 2 تیم تاکنون پنج بار به مصاف هم رفته‌اند که 2 پیروزی و 3 تساوی حاصل عملکرد خودروسازان مقابل فولادی های دیار آذربایجان بوده است. اولین بازی این 2 تیم در لیگ به هفته 12 لیگ سیزدهم باز می گردد که سایپا با 2 گل سجاد شهباززاده، امید اول این روزهای خط حمله استقلال تهران در برابر تک گل سامان نریمان جهان، به برتری رسید.

 

دیدار برگشت 2 تیم در آن فصل با تساوی یک- یک به پایان رسید. کاوه رضایی برای سایپا و ایمان موسوی برای گسترش موفق به گلزنی شدند.

 

سومین دیدار سایپا و گسترش فولاد به هفته سوم لیگ چهاردهم باز می گردد که تقابل آنها با تساوی بدون گل به پایان رسید.

سایپا در دیدار برگشت در ورزشگاه نبیان دیزل تبریز حریف را 2-3 شکست داد، وحید محمدزاده (2گل) و میلاد میداودی برای سایپا در برابر مگنوباتیستا و لئوناردو پیمنتا برای گسترش گل‌های این مسابقه را به ثمر رساندند.

 

ضمن اینکه 2 تیم در هفته اول لیگ پانزدهم نیز به تساوی بدون گل رضایت دادند.