به گزارش پارس به نقل از ایسنا، فرهاد ظریف در خصوص عملکرد تیم ثامن‌الحجج(ع) خراسان در نیم فصل اول عنوان کرد: ثامن‌الحجج خراسان تاکنون نتایج نسبتا قابل قبولی را کسب کرده و این نتایج را مدیون امیر حسینی پاسور خوب و اسطوره والیبال هستیم. شاید ثامن با جذب چند بازیکن بهتر و مطرح تر می‌توانست بهتر نتیجه بگیرد اما نباید امسال از موضوع حمایت نکردن تماشاگران خراسانی غافل شویم.

وی ادامه داد: امسال نماینده استان ما در لیگ برتر تماشاگران و هواداران خود را از دست داده چون به جز سعید مصطفوی وند، امیر حسینی، امین علوی و شهروز همایون‌فر بازیکن خوب و معروفی را جذب نکرده است. به نظر من تیم ثامن برای حمایت بیشتر هواداران و کسب نتایج بهتر باید تلاش می‌کرد تا چندین بازیکن مطرح را جذب کند تا به این صورت تماشاگران بیشتری برای تشویق از نماینده استانشان می‌آمدند.

ظریف در خصوص رفتنش از تیم خراسان به بانک سرمایه تهران اظهار کرد: متاسفم برای بعضی از افراد که جزو تیم ثامن‌الحجج خراسان نبودند اما به دلیل ارتباطات زیاد در باشگاه، به این تیم پیوستند. سال گذشته فقط به عشق شهر مشهد برای نماینده این استان بازی کردم و 70 درصد از قراردادم را در سال گذشته به این عشق، از تیم میزان دریافت نکردم و برای شهرم رایگان بازی کردم، اما با وجود این همه لطف بعضی از افراد مشکلات فراوانی را برایمان ایجاد کردند که باعث شد از شهر مشهد دلزده شوم و به تیم بانک سرمایه تهران بروم. حاشیه‌های زیادی از برخی مردم مشهد و بعضی از افرادی که پول گرفته بودند تا کاری کنند در مسابقاتمان زمانی که دو امتیاز عقب هستیم کسی دیگر را تشویق کنند، دیدم.

وی ادامه داد: در مشهد یک گروهی از افراد هستند که نمی گذارند والیبال استان پیشرفت کند و با افکار غلط و قدیمی خود سعی دارند همیشه خودشان باشند و مجالی به جوانان ندهند. برای شهر خودم و این عزیزان تاسف می‌خورم.

ظریف درخصوص حضور نداشتن کادر فنی تیم میزان در ثامن الحجج خراسان گفت: به دلیل مسائل شخصی که سرمربی تیم ثامن الحجج خراسان با رضا مومنی مقدم دارد، این مربی امسال با تیم خراسان نبود در حالی که بهترین کادر فنی والیبال کشور بودند که چندین سال به استان خدمت کردند.

وی در خصوص عملکرد هیات والیبال استان خراسان رضوی در پیشبرد نماینده‌اش در لیگ برتر افزود: به نظر من هیات والیبال تنها وظیفه‌اش در اختیار گذاشتن سالن برای تمرین کردن تیم نماینده استان است که این وظیفه را تاکنون به خوبی انجام داده است و هیچ مشکلی هیات والیبال ندارد، اما نمی‌دانم چرا امسال سرمربی تیم ثامن‌الحجج سبزوار تا شکست می‌خورد آن را به گردن هیات والیبال می‌اندازد.

بازیکن سابق تیم ملی والیبال درباره پیشرفت والیبال استان خراسان رضوی گفت: اگر می‌خواهیم والیبال استان پیشرفت کند باید گروهی را وارد والیبال کنیم که با علم و جوان هستند و می‌توانند به خوبی با فرهنگ شهر کار کنند، به عنوان یک الگو هنوز ثامن الحجج خراسان از بازیکنان بومی که در ابتدای فصل لیگ برتر جذب کرده استفاده نکرده است و این عزیزان را به تیم دسته یک فرستاده است.

بازیکن سابق تیم ملی والیبال اضافه کرد: حضور نداشتن بهترین آنالیزور کشور آرمین گلکار و سایر کادر فنی فصل گذشته میزان در تیم نماینده استان به بهانه ضعیف عمل کردن، پاسخ جالبی نیست. به نظر من تنها دلیلش مسائل شخصی است که بعضی از افراد که نمی‌خواهم نام آنها برده شود وارد زمین والیبال می‌کنند.