به گزارش پارس به نقل از "ورزش سه"،حمیدی در مورد پیوستن به گسترش فولاد می گوید: من اول فصل از این تیم پیشنهاد داشتم و بیشتر به خاطر جریان خانوادگی به گسترش نیامدم. من در این 8 ساله بیرون از اهواز فوتبال بازی کردم ولی چون خانمم باردار بود، تصمیم گرفتم این فصل را در اهواز بازی کنم. من با گسترشی‌ها تا پای قرارداد هم رسیدم و آن موقع به هتل ارم هم رفتم و مذاکره‌ای هم انجام دادم ولی 2 روز بعد برگشتم و آقای کمالوند با من تماس گرفت و من گفتم مشکلم مالی نیست و بحث خانوادگی در این بین وجود دارد ولی بالاخره قسمت شد به این تیم بیایم.

 

او در مورد امکانات تیم گسترش فولاد ادامه داد: من می‌توانم به جرات بگویم گسترش فولاد از لحاظ امکانات جزو 4 باشگاه خوب ایران است و من قبلا هم که با دوستانم در این تیم تماس داشتم این موضوع را به من می‌گفتند ولی من فکر نمی‌کردم اینقدر خوب باشد، در این چند روز که به اینجا آمده‌ام تمرینات خیلی خوبی را در استادیوم اختصاصی گسترش انجام داده‌ایم. با وجود اینکه هوای تبریز بسیار سرد است و برف آمده ما 2 چمن بسیار خوب داریم که اصلا هم یخ نزده‌اند. از لحاظ جا و مکان و مسائل مالی همه چیز عالی است. این تیم بچه‌های بسیار خوب و با اخلاقی دارد و همچنین کادرفنی بسیار قوی بالای سر گسترش است و اگر اینها را می‌دانستم خیلی زودتر از اینها به این تیم می آمدم.

 

این بازیکن در مورد دیدار پیش رو با ساپیا نظرش را اینگونه بیان کرد: ما طی جلسه ای که با آقای کمالوند داشتیم سایپا را آنالیز کردیم. آنها در خط جلو بسیار قوی هستند و بازیکنانی مثل ترابی، زینالی، میداوودی و غیره را در آن خط دارند. در کل تیم خوبی و تلفیقی از جوان و باتجربه است. امیدوارم در 2 بازی پیش رو بتوانیم امتیازات کامل را جمع کنیم.

 

حمیدی در پایان افزود: شاید شرایط بدنی من در حال حاضر به دلیل اینکه در دو، سه بازی اخیر استقلال اهواز حضور نداشتم 70، 80 درصد در حالت آمادگی قرار داشته باشد. اگر بتوانم بازی کنم که تمام تلاشم را می کنم اگر هم نه آرزوی موفقیت می‌کنم تا گسترش نتیجه بگیرد.