به گزارش پارس به نقل از "ورزش سه"،احسان حاج صفی فصل را در اوج آمادگی با درخشش مقابل استقلال خوزستان آغاز کرد و با پاس گلی که برای مهدی شریفی ساخت باعث شد تا حسین فرکی شروع قدرتمندانه ای در این فصل داشته باشد و طرفداران را برای تکرار موفقیت های گذشته امیدوارتر از قبل کند. احسان که تا روزهای آخر نقل و انتقالات تابستانی برای ماندن یا رفتن از سپاهان مردد بود با یک شرط قراردادش را تمدید کرد آن هم این که هر وقت پیشنهاد خوبی از خارج دریافت کرد بدون مشکل جدا شود.

 

 

1

 

اتفاقی که افتاد و از روزی که احسان اردوی قهرمان لیگ را ترک کرد تیره روزی های سپاهانی ها آغاز شد و زمینه برای جدایی حسن فرکی فراهم شد تا ایگور استیماچ کروات سر از نصف جهان در بیاورد. چه بسا اگر حاج صفی به FSV فرانکفورت منتقل نمی شد الان سپاهان با حسین فرکی در لیگ برتر درخشش قابل توجهی داشت چون این بازیکن تا روزی که در لیگ برای سپاهان بازی کرد هم بهترین گلزن تیمش بود هم پاس گل های زیادی برای هم تیمی هایش ساخت و بعد از رفتن فرکی نتوانست جای خالی او را پر کند و در نهایت تاوان سنگینی پرداخت کرد .

 

حالا در غیبت ستاره بازی رفت سپاهان به اهواز سفر می کند تا دور برگشت را با سختی های فراوان مقابل شگفتی ساز و قهرمان نیم فصل آغاز کند به این امید که زردپوشان با تفکرات مربی کروات خود استارت خوبی برای رسیدن به جایگاه واقعی بزنند.