به گزارش پارس به نقل از مهر، فرهاد فخیم درباره شرایط تیم فوتسال دبیری تبریز و استراحت این تیم در هفته بیست و دوم با بیان مطلب فوق، اظهار کرد: چون ما با پنج، شش بازیکن بازی می‌کنیم در هفته‌های گذشته فشار زیادی وارد شد و به نظرم این استراحت به موقع بود.

وی با اشاره به شرایط تیم دبیری خاطرنشان کرد:  فکر نمی‌کنم ما شانس قهرمانی داشته باشیم ولی همین که جزو چهار تیم هستیم، خوب است. هدف گذاری باشگاه از ابتدای فصل این بود که جزو چهار تیم قرار بگیریم و فکر می‌کنم اگر یک برد دیگر در لیگ به دست بیاوریم این اتفاق رخ خواهد داد.

بازیکن تیم فوتسال دبیری یادآور شد: بخصوص اینکه شرایط امسال ما عجیب بود و فقط با پنج، شش بازیکن در مسابقات بازی می‌کردیم. با این حال رفته رفته نتایج ما بهتر شد و خودمان را در جمع مدعیان قرار دادیم.

فخیم از همدلی بازیکنان دبیری به عنوان اصلی‌ترین دلیل نتایج خوب این تیم یاد کرد و با اشاره به ۱۱ بازی بدون باخت دبیری در لیگ برتر، گفت: همانطور که گفتم با تعداد بازیکن کم بازی می‌کنیم و همین باعث شده تا هرچه که داریم در زمین بگذاریم. البته عضله زیر شکم من چند هفته پیش پاره شد و مچ دستم در بازی با تاسیسات شکست.

وی افزود: پزشکان گفته بودند برای بهبود عضله‌ام باید حداقل ۴۰ روز بازی نکنم ولی به خاطر تعداد کم بازیکنان مجبور بودم برای تیم به میدان بروم. برای دستم هم گفته بودند باید آنرا گچ بگیرند که به خاطر شرایط تیم از گچ گرفتن منصرف شدم و با آتل بازی می‌کنم.

فخیم ادامه داد: نمی‌دانم چرا امسال این مصدومیت‌ها برایم پیش آمد. خدا کند زودتر لیگ تمام شود! (با خنده)

وی درباره اینکه چرا با وجود اینکه در نیم فصل اول آقای گل لیگ بود، در نیم فصل روند گلزنی‌هایش متوقف شده است، گفت: به خاطر پارگی عضله‌ام، نمی‌توانم شوت بزنم و آنطور که باید بازی کنم. در نیم فصل اول شرایطم خوب بود و با اختلاف در صدر جدول گلزنان بودم ولی الان ۹ هفته‌ است که گل نزده‌ام.

بازیکن تیم دبیری در پایان صحبت‌هایش به عملکرد خوب دروازه‌بان برزیلی این تیم اشاره و تاکید کرد: دروازه‌بان ما استثنایی است و بدون شک نقش مهمی در موفقیتمان داشته است. با اینکه «گرتو» ۴۱ ساله است ولی حرفه‌ای زندگی می‌کند و در بازی پنج نفره (پاورپلی) تبحر دارد.