به گزارش پارس به نقل از ایسنا، ویسنته دلبوسکه سرمربی ماتادورها پس از نمایش ضعیف تیمش برابر فنلاند در کنفرانس خبری خود گفت: در هر دو نیمه توپ و میدان را در اختیار داشتیم اصلا فکرش را هم نمی کردیم که برابر فنلاند متوقف شویم. بازی کاملا در اختیار ما بود اما به یکباره همه چیز از بین رفت.

سرمربی اسپانیا ادامه داد: در بازی با فنلاند ناموفق بودیم به این دلیل که مهاجمان ما نتوانستند انتظاراتمان را برآورده کنند البته باید به تیم حریف تبریک گفت آنها به خوبی در برابر ما دفاع کردند وتوانستند به هدفشان برسند.

اسپانیا که سه شنبه شب در دیداری حساس مقابل فرانسه قرار خواهد گرفت امیدوار است تا بتواند با پیروزی برابر شاگردان دیدیه دشان به صدر جدول برگردند.

ویسنته دلبوسکه درباره بازی های آتی اسپانیا گفت: هنوز چهار بازی دیگر باقیمانده است راه بسیار طولانی در پیش است اکنون باید تمام تمرکز خودمان را معطوف به بازی سه شنبه شب کنیم می دانیم با تیم بسیار خوبی روبرو هستیم اما هدف ما کسب پیروزی و رسیدن به صدر جدول گروه است.

اسپانیا شب گذشته برابر فنلاند با تساوی یک بر یک متوقف شد دراین دیدار سرخیو راموس در یک صدمین بازی خود برای اسپانیا موفق شد گلزنی کند.