پس از ۷۰ روز تعطیلی اولین برنامه نود در فصل ۹۱-۹۲ لیگ برتر فوتبال از ساعت ۲۲: ۵۳ دقیقه دوشبنه شب ۲ مرداد ماه به روی آنتن شبکه سه سیما رفت.

سوال نظرسنجی برنامه نود در مورد عملکرد ۴ تیم استقلال پرسپولیس، سپاهان و تراکتورسازی درفصل نل و انتقالات بود که در پایان برنامه فعالیت تیم استقلال در فصل نقل و انتقالات به عنوان بهترین عملکرد انتخاب شد.

در این شب فتح اله زاده مدیرعامل باشگاه استقلال و رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس مهمان تلفنی این برنامه بودند.

فتح اله زاده در مورد سقف قرارداد بازیکنان استقلال گفت: سقف ۶۵۰ میلیونی فقط برای تیم هایی است که در آسیا حضور دارند و سایر تیم ها از جمله تیم رقیب پرسپولیس باید سقف ۴۵۰ میلیونی را رعایت کرد.

همچنین وی در مورد مدیرعامل تیم رقیب و نحوه درآمدزایی وی گفت: رویانیان در جاهای دیگری که پست دارد از جمله ستاد سوخت و پمپ های سی ان جی قدرتی دارد که می تواند از طریق آنها درآمدزایی کند، اما ما تاکنون یک ریال پول به بازیکنانمان ندادیم و امیدوارم وزارت ورزش در این مورد به ما کمک کند.

محمد رویانیان روی خط ارتباطی برنامه آمد و گفت: برخی از دوستان که خودشان در گذشته خبرنگار بودند صحبت هایی را مطرح کردند که لازم می دانم جوابشان را بدهم. در فصل نقل و انتقالات مدیران باید خودشان را نشان دهند و این موضوع را مدیریت کنند من به احترام هواداران پرشمار تیم پرسپولیس تلاش کردم که تیمی در خورشان این باشگاه ببندم.

رویانیان گفت: ما لازم نیست هر راستی را بگوییم اما دروغ گفتن حرام است ما ۲۰ میلیارد برای تیممان در فصل نقل و انتقالات هزینه نکردیم ما سال گذشته ۱۴ میلیارد هزینه کردیم که در این فصل ۱۵ درصد بیشتر از آن هزینه کردیم.

وی ادامه داد: من اهل کری خوانی نیستم و از پس این کار بر نمی آیم اما می گویم که نه از ستاد تبصره ۱۳ استفاده می کنم البته این ستاد ۳ سال است که تعطیل شده است و آقایان بهتر است اطلاعاتشان را بالا ببرند و پول سوخت و بنزین و سی ان جی نیز مستقیما به حساب دولت می رود ما حتی در پرداخت پول کارکنان ستاد سوخت که از نهاد ریاست جمهوری داده می شود مشکل داریم.

پس از این آیتم بار دیگر فتح اله زاده برای پاسخگویی به گفته های رویانیان روی خط ارتباطی برنامه آمد و گفت: انسان باید همیشه به خود مسلط باشد من کی گفتم که وی ۲۰ میلیارد به بازیکنان می دهد من گفتم که تیم وی با احتساب خرج مربی ۲۰ میلیارد هزینه داشته اگر اشتباه گفتم بگوئید اشتباه گفتید چرا در یک برناهم تلویزیونی اینگونه صحبت می کنید اگر شما به مجلس رفتید من هم آمدم شما مسئول بودیدو بیرونتان نکردند من هم که مسئولیت نداشتم را بیرون نکردند بنابراین کار خاصی نکردید شرکت وارداتی خودرو هم که اسپانسر شماست برای خودتان یا برادرتان است من گفتم که این قدرت ها برای پول در آوردن به شما کمک می کند من که حرف بدی نزدم اگر ما از بازار مبل پول می گیریم آن یک شرکت خصوصی است نه دولتی.

در ادامه رویانیان باردیگر روی خط آمد و گفت: من نه مدیر عامل صدرا هستم نه بردارم. برادر من معاون پارلمانی مجلس است ما سال گذشته از این اسپانسر استفاده کردیم ما برای دریافت بودجه نزد رئیس جمهوری رفتیم و حتی به ایشان گفتیم به فتح اله زاده کمک کنید من پول نمی خواهم.

فتح اله زاده گفت: ۱۲ میلیارد صحت ندارد، ۶ میلیارد دادند که آنرا هم ندادند و برای ما مشکل ساز شد. شما مرا دروغگو خطاب کردید که این موضوع زیبنده گفتن در تلویزیون نیست.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، در بخش های پایانی برنامه جدال لفظی رویانیان و فتح اله زاده در مورد بودجه ۲ تیم و همچنین پولهای پرداختی به بازیکنان و کادر فنی ۲ تیم جذابیت برنامه را بالا برد که با وساطت مجری برنامه قائل به وجود آمده خاتمه یافت