به گزارش پارس به نقل از فارس، پیمان اکبری در خصوص پیروزی 3 بر یک مقابل ثامن‌الحجج خراسان در دیداری معوقه از هفته چهارم لیگ برتر والیبال اظهار داشت: بازی خوب و سنگینی بود و با توجه به شرایط دو تیم ما انتظار چنین بازی سخت و دشواری را داشتیم. تیم ثامن در هفته‌های گذشته خیلی خوب و هماهنگ شده بود.

وی ادامه داد: ثامنی‌ها یک پاسور خوب به نام امیر حسینی دارند که نقش پررنگی در موفقیت‌های این تیم دارد. حسینی به خوبی تیم را در زمین رهبری می‌کند اما خدا را شکر می‌کنم که ما توانستیم 3 امتیاز مسابقه را به نام خود ثبت کنیم.

سرمربی تیم والیبال تهران خاطرنشان کرد: در ست اول مسابقه اشتباهات فردی زیادی داشتیم اما بعد از آن به شرایط ایده‌آل برگشته و توانستیم 3 بر یک پیروز شویم. من به بازیکنان گفته‌ام که سوپراستار نمی‌خواهم و هر کسی باید در حد و اندازه‌های خودش باشد.

اکبری افزود: وقتی تیم مقابل مهره‌های اصلی خود را از زمین بیرون می‌کشد و انگیزه تیم مقابل کم می‌شود. به هر حال انتظار ما این است که بازیکنان همیشه در حد خودشان باشند و حریفان را دست کم نگیرند.

وی در خصوص رفتار تماشاگران مشهدی عنوان کرد: خوشبختانه رئیس سازمان لیگ والیبال در سالن حضور داشت و دید که برخی‌ها در جریان مسابقه به بازیکنان ما توهین می‌کردند که این رفتار اصلا درست نیست. مشهد تماشاگران بسیاری خوبی دارد و باید آنها را مدیریت کرد. چرا که حیف است این پتانسیل را به راحتی از دست بدهیم. خوشبختانه میرزاجانپور که بسیار هم از سوی تماشاگران تحت فشار بود واکنش خاصی نشان نداد و حتی شادی‌هایش را در کمترین حد اجرا کرد. شاید نقشه برخی تیم‌ها این باشد که برای پیروزی دست به هر کاری بزنند که این رفتار صحیح نیست.

سرمربی تیم والیبال تهران در مورد انتخاب درخشنده به عنوان رئیس سازمان لیگ گفت: پورحسن در مدت حضورش عملکرد خوبی داشت و شنیده‌ام که به دلیل خستگی استعفا کرده است. من فکر می‌کنم باید از وی تقدیر شود چرا که کارنامه خوبی از خود به جای گذاشت.

وی افزود: پورحسن ارتباط خوبی با داورزنی دارد و بعید می‌دانم غیر از خستگی مشکل خاص دیگری وجود داشته باشد. پورحسن از بزرگان والیبال ایران است که باید همیشه احترامش حفظ شود. تلاش می‌کنیم همیشه بهترین عملکرد را داشته باشیم اما باید دید که سازمان لیگ چه برنامه‌ای خواهد داشت. چرا که زمزمه‌هایی مبنی بر جابجایی مسابقات لیگ به خاطر انتخابی المپیک به گوش می‌رسد.