به گزارش پارس به نقل از مهر، سیدمحمد ناظم الشریعه درباره اتفاقات دیدار گیتی پسند با شهید منصوری که باعث نیمه تمام ماندن این مسابقه شد، اظهار کرد: من با بازیکنان زیاد در ارتباطم بخصوص در تیم ملی. در سطح ملی هیچ مشکلی بین بازیکنان وجود ندارد. اگر همه مشکلات اینچنینی در لیگ ایجاد می‌شود، باشگاه‌ها در راس این مشکل هستند نه بازیکنان. حل این مشکل هم نیازمند یک ساختارسازی است.

وی افزود: همین هفته گذشته بود که جمعی از کارشناسان فوتسال از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا برای حرفه‌ای سازی باشگاه‌ها به ایران آمدند. کار حرفه‌‌ای سازی دارد شروع می‌شود ولی ما باید چه کاری انجام بدهیم؟ ما که سردمدار فوتسال پیشرفته دنیا در آسیا هستیم باید از خودمان شروع کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال با بیان اینکه در باشگاه‌ها باید متفاوت فکر کنیم، تصریح کرد: من صحنه جنجالی بازی دیروز و اینکه توپ تیم گیتی پسند از خط دروازه رد شد را دیدم ولی داوران هم اشتباه می‌کنند. این اعتراضات بخصوص در شهری مثل اصفهان که کارهای خوبی برای تماشاگران صورت گرفته، عجیب است ولی اواخر لیگ هم هست و حساسیت‌ها بالاست.

ناظم الشریعه با اشاره به اینکه سهم بازیکنان در این اتفاقات و درگیری‌ها کمتر از باشگاه‌ها و مربیان است، تاکید کرد: کمیته فوتسال هم باید کمک کند بخصوص در چینش داوران که یک مقدار سخت است.

وی یکی از راهکاری کاهش تنش در فوتسال را برگزاری کلاس‌های آموزشی دانست و به رادیو ورزش گفت: به عنوان مثال بحث راهنمایی و رانندگی ما از خیلی مسائل دیگرمان ضعیف‌تر است ولی در چند سال گذشته و با کمک صدا و سیما این موضوع تغییر کرده است. ما باید برای فوتسال هم هزینه کنیم و بسترسازی مناسبی داشته باشیم.