به گزارش پارس به نقل از «ورزش سه»، گسترش در خانه بهتر بازی می کند واکثر نتایج این تیم هم از بازیهای خانگی به دست آمده است از طرفی سپاهانی ها  بعد از حذف شدن از جام حذفی حالا با استیماچ به دنبال کسب امتیاز هستند تا بتوانند خودشان را از تیمهای ذوب و سایپا جدا کنند و با مدعیانی مثل استقلال و استقلال خوزستان رقابت کنند. 

هفته سیزدهم لیگ برتر، دوره پانزدهم، ورزشگاه اختصاصی گسترش، ساعت 15

داور: حمید حاج‌ملک    کمک ها: مهدی الوندی و حمید غمزه

 

گسترش فولاد:

گئورگی گئورگیف، سیدامید نظامی‌پور، مگنو باتیستا داسیلوا، مهدی کیانی، مرتضی اسدی، محمد ابراهیمی، شهرام گودرزی، محمدامین درویشی، محمد نصرتی، داریوش شجاعیان، مصطفی اکرامی

سرمربی: فراز کمالوند

 

سپاهان:

رحمان احمدی، حبیب گردانی، حسین پاپی، رسول نویدکیا، محمدرضا خلعتبری، عبدالله کرمی، فوزیل موسی اوف، مهدی شریفی، وریا غفوری، محمد روشن‌دل، سیدهادی عقیلی

سرمربی: ایگور استیماچ

اخطار

مگنو باتیستا (34) از گسترش فولاد

روشندل(35) از سپاهان

شرح گل:

 

گسترش 1- 0 سپاهان: پاس داریوش شجائیان در محوطه جریمه به گودرزی رسید تا او دروازبان را هم پشت سر بگذارد و گل اول بازی و تیمش را به ثمر برساند.

 

 

دقایق حساس:

(دقیقه 6): سانتر اکرامی از جناح چپ با تکل مدافعان سپاهان به اوت رفت.

(دقیقه 8): مدافعان گسترش اجازه شکل گیری به ضد حمله به  بازیکنان سپاهان ندادند.

دقیقه 19: وریا غفوری روی ضد حمله از جناح راست تیم گسترش پاس خوبی را به خلعتبری رساند ولی گئورگیف دست خلعتبری را خواند و زودتر از او توپ را در اختیار گرفت.

دقیقه 29: مثلث وریا غفوری، مهدی شریفی در محوطه جریمه به پاپی رسید ولی شوت پاپی از بالای دروازه گسترش به بیرون رفت.

دقیقه 36: خطای پشت محوطه جریمه سپاهانی ها موقعیتی را در جناح چپ نصیب بازیکنان گسترش کرد که گودرزی گشت ضربه ایستاد و ضربه مستقیم او در دستان احمدی دروازبان سپاهان جای گرفت.

دقیقه 41: پاس خلعتبری در محوطه جریمه به موسی اف رسید و او با ضربه سر پاپی را صاحب موقعیت کرد، ولی ضربه پاپی به اوت رفت.

دقیقه 46: کرنر خلعتبری از جناح چپ روی سر روشندل فرود آمد که ضربه سر او  با اختلاف کمی از کنار دروازه به اوت رفت.

دقیقه 51: شوت جهان عالیان بازیکن تازه وارد سپاهانی ها از پشت محوطه جریمه با واکنش خوب گئورگیف دفع شد.

دقیقه 60: خطایی که پشت محوطه جریمه سپاهان برای گسترش فولادی ها به دست آمد که شجاعیان و نصرتی هر دو پشت توپ قرار گرفتند ولی در نهایت ضربه شجاعیان با اختلاف از کنار دروازه سپاهان به بیرون رفت.

دقیقه 60: مهدی شریفی که از جناح راست زمین گسترش پاب ه توپ جلو رفته بود در نهایت ضربه آخرش او از بالای دروازه گسترش به اوت رفت

دقیقه 67: پاس مهدی شریفی در محوطه جریمه به فاضلی رسید که گئورگیف توپ را در اختیار گرفت و سپاهانی ها اعتقاد داشتند که دروازبان گسترش با خطا توپ را گرفته و داور باید پنالتی اعلام کند.

دقیقه 78 : در یک ضد حمله و فرار دیدنی گودرزی که با جا گذاشتن عبدالله کرمی با احمدی تک به تک شد ولی احمدی ناجی دروازه سپاهان بود.

حاشیه:

در ورزشگاه اختصاصی فولاد شهر بنری با این مضمون؛ هیت مدیره ومدیرعامل محترم  تراکتورسازی ما هواداران تراکتور با حضور امیر قلعه نویی در تراکتور مخالف هستیم