به گزارش پارس به نقل از "ورزش سه"، پرویز مظلومی در نشست مطبوعاتی پیش از بازی تیمش در مقابل سایپا گفت: بعد از 120 دقیقه بازی تلاش کردیم بچه ها به خوبی ریکاوری شوند و آماده این بازی شوند، ما با تیم خوبی بازی داریم، سایپا تیمی است که مهره های خوبی دارد و خوب بازی می کند، البته ما هم استقلال هستیم و عزم خود را جزم کردیم که صدرنشین بمانیم، انشالله بتوانیم از نقاط ضعف آنها استفاده کنیم و آنها نتوانند از نقاط ضعف ما استفاده کنند و بتوانیم در این بازی به پیروزی برسیم.

او در رابطه با خستگی بازیکنان تیمش ادامه داد: ما تماش مان این بود که بازیکنان هرچه سریعتر به شرایط بازی برگردند به همین دلیل بعد از بازی یک روز استراحت دادیم و بعد از آن ریکاوری کردیم و الان هم همه بازیکنان سرحال هستند، برای بازی فردا نیز تغییراتی خواهیم داشت و از بچه هایی که کمتر بازی کردند استفاده خواهیم کرد.

او در رابطه با هافبک عراقی تیمش گفت: از صحبت در مورد کرار خسته شدم، دیگر نمی خواهم در مورد او صحبت کنم، اگر سوالات دیگری دارید به آنها پاسخ می دهم.

مظلومی در رابطه با محرومان و مصدومان تیمش گفت: فقط خرسندنیا مصدوم است و محروم نداریم، حاج محمدی هنوز وضعیتش مشخص نیست، بقیه بازیکنان خوب هستند، انشالله می توانیم با تمام قوا از سد حریف مان بگذریم، در نیم فصل نیز بازیکن جایگزین کرار را معرفی می کنیم.

سرمربی آبی ها در مورد مهدی رحمتی ادامه داد: امیدوارم آقای کی روش مشکلات قبلی را فراموش کند و شانس دوباره ای به رحمتی بدهد، او دروازه بان خوبی است و به کمک تیم ملی می آید اما کی روش باید هرچه بوده را کنار بگذارد تا او بتواند دوباره از دروازه تیم ملی حراست کند.

او در پایان راجع به رویارویی جواد نکونام با این تیم گفت: در مورد نکونام حرف خاصی ندارم چرا که ما تقابل با شخص نداریم، ما با تیم سایپا بازی داریم و برای همه بازیکنان آنها از جمله جواد نکونام احترام خاصی قائلیم.