به گزارش پارس به نقل از "ورزش سه"،میداوودی گفت: بعد از دوری که از تمرینات سایپا داشتم، خدا را شکر شرایطم خوب است و از لحاظ بدنی هم در آمادگی خوبی هستم و امیدوارم به زودی پایم هم به گل زنی باز شود.

او ادامه داد: استقلال در این فصل شرایط خوبی دارد و تیم خوبی جمع شده که زیر نظر آقای مظلومی نتایج قابل قبولی گرفته است.

 وی افزود: من همیشه برای هواداران استقلال احترام ویژه‌ای قائل هستم ولی در حال حاضر من با سایپا قرارداد دارم و با توجه به شرایط تیم ما در بالای جدول و هم امتیاز بودن سایپا، ذوب و سپاهان، هر سه امتیاز دیدار با استقلال برای ما مهم است.

میداوودی با اشاره به اینکه در سال‌هایی که از استقلال دور بوده همیشه بحث بازگشت او به این تیم مطرح بوده است، گفت: فکر نمی‌کنم صحبت کردن در این مورد در شرایطی که من با سایپا قرارداد دارم کار درستی باشد. به نظر من یک بازیکنی که سابقاً در ک تیم بازی می‌کرده نه قصد انتقام دارد و نه اینکه درست است در عالم حرفه‌ای بعد از آنکه با تیمی قرارداد بست به بازگشت فکر کند. من هم 3 سال است که از استقلال جدا شدم. هنوز هم هواداران این تیم را دوست دارم و خاطرات خوشی با آنها دارم ولی نباید فراموش کنیم که الان بازیکن سایپا هستم و باید بهترین تلاشم را برای موفقیت این تیم انجام دهم.

مهاجم سایپا، افزود: من در بازی قبل مقابل ملوان حدود 10 دقیقه برای سایپا به میدان رفتم و فرصت گل زنی هم داشتم که به ثمر نرسید. امیدوارم در بازی‌های آینده بتوانم برای علاوه بر بازی کردن، سایپا گل هم بزنم.