به گزارش پارس به نقل ازخبرگزاری تسنیم، به دنبال ادعای جنجالی روز گذشته ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی رئال مادرید مبنی بر اینکه فیفا آرای رای دهنگان خود برای انتخاب برترین سرمربی فوتبال دنیا در سال ۲۰۱۲ را دستکاری کرده است، گوران پاندف، مهاجم مقدونیه ای تیم ناپولی ایتالیا هم مدعی شد که فدراسیون جهانی فوتبال رای او را عوض کرده است.

مهاجم پیشین تیم اینتر و شاگرد قدیمی آقای خاص در نراتزوری، فاش کرد به عنوان کاپیتان تیم ملی مقدونیه به مورینیو رای داده بوده اما فیفا رای او را تغییر داده است. پاندف به یکی از شبکه های تلویزیونی اسپانیا گفت: من به مورینیو به عنوان بهترین سرمربی سال رای دادم و مطمئنم که در شمارش آرا اتفاقات عجیبی رخ داد.

وی افزود: در فهرستی که فیفا از رای دهندگان خود منتشر کرد، نوشته شده بود که من به ویسنته دل بوسکه رای داده ام در حالی که من به مورینیو رای داده بودم! حتی یادم هست که وقتی رای دادم به مورینیو زنگ زدم و به او گفتم که او را انتخاب کرده ام. متاسفانه در فیفا دارد اتفاقات عجیبی رخ می دهد.

مورینیو روز گذشته ادعا کرد که قبل از مشخص شدن برترین مربی سال ۲۰۱۲، دو یا سه نفر با وی تماس گرفته و اعلام کرده اند که به او رای داده اند اما بعدا مشخص شد که مربی منتخب آن افراد کسی غیر از سرمربی رئال مادرید بوده است. فیفا بلافاصله ادعای آقای خاص را تکذیب کرد اما افشاگری جدید پاندف دوباره صحت رای گیری فیفا برای انتخاب برترین های دنیا فوتبال را زیر سوال برده است.