به گزارش پارس و به نقل از پایگاه خبری ورزش و جوانان، وزیر ورزش و جوانان درپیام تبریک خود به مناسیت فرا رسیدن سال نو، ضمن قدردانی از تلاش و کوشندگی جوانان و قهرمانان شایسته کشورمان در خلق حماسه هایی ماندگار در عرصه های جهانی و المپیک، ابراز امیدواری کرده است که در سایه فضل الهی، رهنمودهای حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و تلاش خستگی ناپذیر مربیان، ورزشکاران و جوانان این مرز و بوم، دامنه این دستاوردها و موفقیت ها در سال ۹۲ نیز تداوم یابد.

محمد عباسی در این پیام با اشاره به حضور تاریخی ورزشکاران ایران در بازی های المپیک و پارالمپیک لندن یادآور شد: قهرمانان و ورزشکاران ایران همواره ثابت کرده اند که در سایه ایمان بالای خویش و توکل به ائمه اطهار (ع) قادر به انجام هر کار سختی هستند. جدا از مردان ایران که در این بازی ها درخشان ظاهر شدند، بانوان ورزش ایران نیز با حجاب برتر خویش و رعایت موازین اسلامی در بازی های المپیک و پارالمپیک، حضوری ماندگار و موفق از خود بر جای گذاشتند تا این رفتار متین و زیبنده بانوان ورزش ایران، در سطح جهانی بازتابی گسترده داشته باشد.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به توفیق دیدار جامعه ورزش با رهبر معظم انقلاب در آخرین روزهای سال ۹۱ افزود: خدای بزرگ را از بابت توقیق این دیدار شاکرم و وظیفه خویش می دانم ضمن قدردانی از سخنان حکیمانه رهبری معظم، اعلام نمایم که به فضل الهی جامعه ورزش و جوانان در سال ۹۲ با شدت و قدرت بیشتری در راه تحقق منویات معظم له به جلو حرکت خواهند کرد و زمینه ای را فراهم خواهند ساخت تا دل رهبری، مسوولان گرانقدر نظام و مردم سرافراز کشور عزیزمان از توفیقات فرزندان خویش در عرصه های جهانی شاد شود.

وزیر ورزش و جوانان همچنین در پیام نوروزی خود ابراز امیدواری کرده است که تیم ملی فوتبال ایران در ادامه بازی هایش در انتخابی جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل، موفق عمل کرده و با شایستگی جواز حضور در این رقابت ها را بدست آورد.

محمد عباسی در بخشی از پیام نوروزی خود تاکید کرده است: اینجانب وظیفه خویش می‍ دانم از تلاش ها و زحمات تک تک اعضای جامعه ورزش و جوانان در سراسر کشور اعم از همکاران ستادی، ادارات کل استان ها، فدراسیون ها و هیات های ورزشی قدردانی نموده و برای این خانواده بزرگ در سال جدید آرزوی سلامت، توفیق و بهروزی نمایم. باید تاکید کنم که همه باید تلاش کنیم در زمینه اخلاق و اخلاق گرایی، پرهیز از حاشیه ها و عوامل بازدارنده حرکت های توسعه ای ورزش، گام های اساسی به جلو برداریم که قطعا اگر چنین شود ورزش ایران روزهای روشن تری را پیش روی خود خواهد دید.