به گزارش پارس به نقل از ایسنا، لیونل مسی بعد از 2 ماه بار دیگر در نوکمپ به میدان رفت. ستاره آرژانتینی آبی-اناریها در دیدار برابر رم عملکرد خوبی از خود نشان داد و موفق شد که در 2 گل به ثمر رساند تا بارسلونا با نیتجه پر گل 6 بر صفر به پیروزی رسد.

مسی بعد از پایان بازی گفت: بسیار خوشحالم که بارسلونا را آماده می بینم. یکی از دلایل اصلی آمادگی تیم ما هماهنگی بسیار بالایی است که بین لوئیس سوآرس و نیمار وجود دارد. آنها عملکرد درخشانی داشته‌اند و حضورشان در ترکیب بارسلونا باعث شده است تا بازیهای درخشانی را به نمایش گذاریم.

ستاره آرژانتینی آبی-اناریها که بعد از دو ماه در نوکمپ به میدان رفت درباره وضعیت آمادگیش نیز، گفت: در این دو ماه دوری به عنوان تماشاگر از دیدن تیمم لذت بردم، اما بازی کردن بهتر است. توانستیم یک هفته قبل از به پایان رسیدن مرحله گروهی صعودمان را به دور بعد جشن گیریم و این نشان می دهد که عملکرد خوبی از خود نشان داده‌ایم. با این حال باید بگویم که هنوز تا پایان راه زیادی باقی مانده است و باید به تلاش خود ادامه دهیم. جام جهانی باشگاهی را نیز در پیش رو داریم و امیدوارم که در این رقابت هم جام قهرمانی را بالای سر بریم.