به گزارش پارس به نقل از خبرگزاری کاپ،محمدرضا زادمهر: به دلیل برخی پرونده های عقب افتاده در باشگاه تصمیم گرفتیم امروز نیز جلسه هیات مدیره را برگزار کنیم. امیدوارم که تلاش های ما بتواند در جهت رشد و پیشرفت باشگاه اتفاقات خوبی را رقم بزند.

وی درباره اینکه صحبتهای زیادی علیه مدیران قبلی پرسپولیس به ویژه رویانیان مطرح می شود، عنوان کرد: هر فردی که در استقلال و پرسپولیس بوده، زحمت کشیده است و برایمان قابل احترام است. ما مجبوریم برای جلوگیری از اتفاقات تلخ برای باشگاه به پرونده های گذشته ورود کنیم و شاید آن موقع به نتایج عجیبی برمی خوریم. با این حال ما قصد تخریب کسی را نداریم و مشکلی هم نیست.

عضو هیات مدیره پرسپولیس در پاسخ به این سوال که خطر کسر امتیاز این تیم را به خاطر پرونده شکایت بازیکنان و مربیان خارجی تهدید می کند، تصریح کرد: ما از نظر حقوقی این پرونده ها را به ترتیب اولویت حل خواهیم کرد. مطمئن باشید اجازه نمی دهیم کار به کسر امتیاز کشیده شود و در بخش حقوقی باشگاه این پرونده ها بررسی دقیق می شود.

زادمهر درباره اینکه پرسپولیس مشکل مالی دارد یا خیر، گفت: فعلا با اسپانسری که جذب کردیم، مبالغی به باشگاه تزریق می شود و ما نیز بر اساس بودجه ای که داریم، حرکت می کنیم. هدف ما این است که بدهی برای باشگاه به وجود نیاید و با توجه به پولی که وجود دارد، خرج کنیم.

وی در واکنش به اینکه برانکو اعلام کرده برای نقل و انتقالات نیم فصل پرسپولیس مشکل مالی دارد، افزود: ما هیچ مشکل مالی برای نقل و انتقالات نیم فصل نداریم. اگر مربی احساس کند که به بازیکنی نیاز دارد، ما برای جذب آن اقدام می کنیم. الان فقط یک جای خالی داریم که آن برای هادی نوروزی است. البته اگر برانکو هر بازیکنی را می خواهد باید به صورت کتبی بنویسد و ما نیز برای جذب آن اقدام می کنیم.

عضو هیات مدیره پرسپولیس درباره اینکه تاکنون بازیکنی با این باشگاه مذاکره کرده یا خیر، گفت: این اسامی که در رسانه ها مطرح می شود، فقط گمانه زنی است. ما فعلا هیچ لیستی از سوی برانکو دریافت نکردیم.

وی در پایان درباره نتایج اخیر پرسپولیس خاطرنشان کرد: نتایج و روند تیم بسیار خوب است و ما نیز به صورت کامل از کادرفنی حمایت می کنیم. امیدوارم نتایج خوب ادامه دار باشد و بتوانیم به زودی به صدر جدول برسیم.