به گزارش پارس به نقل از خبرگزاری فارس،علی کتیرایی در پاسخ به این سؤال که آیا برای حضور در مسابقات سوپر لیگ کاراته با تیم‌های باشگاهی به توافق رسیده است یا خیر، گفت: امسال برای فعالیت در سوپر لیگ با هیچ تیمی به توافق نرسیده‌ام و مانند سال گذشته حضور نخواهم داشت.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا با برگزاری انتخابات فدراسیون پیش از پایان سال جاری موافق هستید یا خیر، عنوان کرد: امیدوارم هر چه زودتر انتخابات برگزار شود و اعضا مجمع به فرد مورد اعتماد خود رای دهند تا رئیس فدراسیون انتخاب و پس از آن تکلیف تیم‌های ملی نیز مشخص شود.

کتیرایی در پاسخ به این سوال که آیا از زمان اعزام کاراته‌کاهای اعزامی به مسابقات کاراته وان ژاپن خبر دارید یا خیر، خاطرنشان کرد: واقعیت این است که از زمان اعزام آنها اطلاعی ندارم، اما برای همه آنها آرزوی موفقیت می‌کنم.

مربی سابق تیم ملی در پاسخ به این سوال که آیا قبول دارید که فعلا کسی به عنوان سرمربی تیم ملی نداریم، گفت: بله؛ تیم ملی نداریم اما دلیل اینکه چرا این روزها روی این موضوع پرداخته شده را نمی‌دانم، چون موضوع مهمی نیست، اما نفرات اعزامی به ژاپن ملی پوش هستند.(باخنده)