به گزارش پارس به نقل از ایسنا، سهراب مرادی بدون شک چهره ناکام حاضر در مسابقات جهانی است زیرا با وجود رسیدن به رکوردهای خوب در دسته 94 کیلوگرم اجازه حضور در مسابقات جهانی آمریکا را ندارد.

مرادی که اکنون به همراه تیم ملی در هیوستون به سر می برد در سالن تمرین آمادگی بالای خود را به نمایش گذاشت و در یک ضرب وزنه 185 کیلوگرم را بالای سر برد. این رکورد سه کیلوگرم از رکورد یک ضرب جهان (188 کیلوگرم) کمتر است که آکاکیوس کاکیاشویلی در مسابقات جهانی 1999 یونان آن را به ثبت رساند.

سهراب مرادی به علت اعلام بازنشسته بودن تا نهم خرداد ماه سال 95 از حضور در مسابقات محروم است و او علاوه بر از دست دادن مسابقات جهانی، در استانه از دست دادن المپیک نیز قرار دارد مگر اینکه با انجام رایزنی سه ماه از محرومیتش بخشیده شود و بتواند در مسابقات گرند پری و قهرمانی آسیا که گزینشی المپیک هستند، شرکت کند.

یک سایت خارجی با گذاشتن فیلم وزنه زدن سهراب مرادی در مورد این وزنه بردار ایرانی نوشت: سهراب مرادی به راحتی در یک ضرب وزنه 185 کیلوگرم را بالای سر برد.

متاسفانه به او اجازه داده نشد در مسابقات آمریکا شرکت کند اما او تصمیم گرفت با تیم به آمریکا سفر کند و به دنیا نشان داد که توانایی بلند کردن چه وزنه هایی را دارد.