به گزارش پارس به نقل از خبرگزاری فارس،رضا خالقی‌فر درباره برد پرسپولیس مقابل استقلال اهواز گفت: همه کسانی که بازی را دیدند معتقدند که بازی کاملا یک طرفه بود و ما موقعیت‌های زیادی روی دروازه حریف ایجاد کردیم و می‌توانستیم یک برد پر گل را بدست بیاوریم که این طور نشد. با این همه خوشحالم که بازی را بردیم تا شرایطمان در جدول رده‌بندی بهتر شود.

وی ادامه داد: قطعا این برد باعث می‌شود تا انگیزه کل تیم برای بازی‌های پیش رو بیشتر شود و این مسئله از نظر روانی به ما کمک خوبی خواهد کرد تا بتوانیم در بازی‌های آینده هم پیروز شویم. خوشبختانه تیم به بردن عادت کرده و این خیلی خوب است.

هافبک تیم پرسپولیس درباره موقعیت‌های بی شماری که بازیکنان این تیم در مقابل استقلال اهواز از دست دادند اظهار داشت: نظر شخصی من این است که مهدی طارمی یکی از بهترین مهاجمان حال حاضر کشورمان است اما باید بدانیم که بهترین‌ها هم گاهی موقعیت خراب می‌کنند. طارمی مهاجمی است که خودش را خیلی خوب در موقعیت گل قرار می‌دهد و بیشتر این موقعیت‌ گل هم از روی خلاقیت‌های فردی این بازیکن بدست آمده است.

وی افزود: سرعت و قدرت بدنی طارمی بسیار خوب است و قطعا با تمرین بیشتر می‌تواند در گلزنی موفق‌تر شود. او مهاجمی است که می‌تواند در یک بازی 4 گل بزند و معتقدم که در بازی مقابل استقلال اهواز هم می‌توانست اختلافش را با سایر مدعیان آقای گلی بیشتر کند. البته باید قبول کرد که بازیکنان ملی‌پوش ما به دلیل سفر طولانی از گوام به تهران خسته بودند اما با این همه همه آن‌ها کمک زیادی به ما کردند تا این بازی را ببریم.

خالقی‌‌فر در خصوص دیدار این هفته پرسپولیس مقابل نفت تهران در هفته سیزدهم لیگ برتر اظهار داشت: نفت تیم منسجم و دونده‌ای است که بازیکنان با انگیزه‌ای هم دارد. قطعا در بازی با پرسپولیس انگیزه آن‌ها بیشتر هم خواهد شد. از طرفی دیگر ما پرسپولیس هستیم و قطعا برای برد به زمین خواهیم رفت چرا که هم قسم شده بودیم 4 بازی پایانی نیم فصل اول را ببریم که اولین بازی را بردیم و می‌خواهیم با این 4 برد آخر هم فاصله خودمان با صدر جدول را کم کنیم و هم اینکه با روحیه خوبی وارد نیم فصل دوم شویم.

وی در پاسخ به این سوال که انجام بازی در زمین تختی برای پرسپولیس که عادت به بازی روی زمین دارد سخت نیست اظهار داشت: قطعا همین طور است چرا که زمین ورزشگاه تختی هموار نیست و این مسئله برای ما کار را سخت می‌کند. البته مسئله‌ای که وجود دارد این است که در بازی‌هایی که روی زمین هموار انجام نمی‌شود بازیکنان دو تیم با جنگندگی بیشتری در زمین حاضر می‌شوند و این مسئله باعث خواهد شد تا یک بازی درگیرانه را شاهد باشیم. قطعا هر تیمی که جنگندگی بیشتری داشته باشد می‌تواند برنده این بازی شود.

خالقی‌فر که از بازیکنان هوادار رئال مادرید است درباره باخت سنگین این تیم مقابل بارسلونا در ال‌کلاسیکو خاطرنشان کرد: من رئالی هستم اما شکست سنگینی داشتیم و دستمان مقابل بارسلونایی‌ها بالا رفت و چیزی برای گفتن نداریم! روز گذشته هم محسن بنگر 4 جعبه شیرینی به خاطر 4 گلی که بارسلونا زده بود سر تمرین آورد و برای ما کلی کری خواند. به هر حال فوتبال همین است و برد و باخت.

وی در پایان اظهار داشت: باید از هواداران پرسپولیس تشکر کنم که در بازی مقابل استقلال اهواز لطف زیادی به من داشتند و از همه آن‌ها ممنونم. من به عنوان یک بازیکن چه به عنوان بازیکن فیکس و چه به عنوان بازیکن ذخیره همیشه تلاش خواهم کرد که برای پرسپولیس موثر باشم.