به گزارش پارس به نقل از مهر، تیم فوتبال پرسپولیس پس از پیروزی برابر استقلال اهواز در هفته دوازدهم لیگ عصر امروز یکشنبه در دیداریر تدارکاتی به مصاف تیم پاراگ از لیگ آسیا ویژن تهران رفت و برابر این تیم به پیروزی ۵ بر یک دست یافت.

حاشیه های این بازی را در زیر می خوانید:

* بازیکنان از ساعت ۱۶ وارد زمین شدند و زیر نظر مارکو برای دقایقی به بدنسازی پرداختند سپس سرخپوشان زیر نظر آندره پانادیچ و کریم باقری به مرور کارهای تکنیکی مشغول شدند.

* پانادیچ نحوه صحیح دفاع را به مدافعان آموزش می داد و بازیکنان به شوت زنی از راه دور زیر نظر کریم باقری مشغول شدند.

* دروازه بانها نیز تمرینات اختصاصی شان را زیر نظر ایگو پانادیچ برگزار کردند.

* شوشا مکانی که در تمرین نوبت صبح غایب بود در تمرینات اختصاصی دروازه بانها حضور داشت اما با شروع این مسابقه تدارکاتی به رختکن رفت.

* مهرداد کفشگری نیز که به علت دل درد در تمرین صبح حضور نداشت درتمرین بعدازظهر نیز با لباس شخصی حاضر شد.

* پیش از آغاز بازی، هنگامی که پرسپولیسی ها مشغول گرم کردن بودند میلاد کمندانی صحبت های مربی را به عنوان مترجم برای سایر سرخپوشان ترجمه می کرد.

* از بازیکنان اصلی که روز گذشته در برابر استقلال اهواز به میدان رفته بودند تنها محسن بنگر با لباس شخصی در مجموعه درفشی فر حضور پیدا کرد.

* پیش از آغاز بازی تعدادی از کارمندان باشگاه پرسپولیس در زمین چمن مصنوعی مجموع درفشی فر مشغول فوتبال شدند که فرشا پیوس مهاجم سالهای نه چندان دور پرسپولیس نیز همراه آنها فوتبال باز ی می کرد.

* مرتضی قدیمی پور، بوکا ماریچ، مایکل اومانا، وحید حیدریه، بابک حاتمی، میلاد کمندانی، رضا خالقی فر، محمد رحمتی، علی فاطمی، جری بنگستون و علی علیپور نفراتی بودند که در ترکیب پرپسولیس در این بازی حضور پیدا کردند.

* با شروع نیمه دوم، ایمان صادقی جایگزین مرتضی قدیمی پور درون دروازه پرسپولیس شد.

* ابتدا در دقیقه ۱۵ روی تعلل مدافعان پرسپولیس، مهاجم حریف با دروازه بان سرخ ها تک به تک شد و بایک ضربه چیپ دروازه پرسپولیس را بازی کرد اما در دقیقه ۳۶ پرسپولیسی ها از روی نقطه پنالتی توسط جری بنگستون به گل رسیدند. رضا خالقی فر نیز روی پاس محمد رحمتی گل دوم سرخپوشان را به ثمر رساند.

* در نیمه دوم نیز پرسپولیسی ها سه بار دیگر موفق به گلزنی شدند. ابتدا علی فاطمی روی پاس زیبای رحمتی موفق به گلزنی شد. جری بنگستون نیز روی پاس حیدریه گلزنی کرد. گل پنجم پرسپولیس را نیز میلاد کمندانی روی یک حرکت انفرادی زیبا وارد دروازه پاراگ کرد. پس از این گل هواداران این بازیکنان جوان پرسپولیس را مورد تشویق قرار دادند.