به گزارش پارس به نقل از "ورزش سه"، بختیار رحمانی درمورد اوضاع تراکتور ،تیم سابقش فولاد و شایعه استقلالی شدنش توضیحاتی می دهد.

 

هرچه جلو تر رفتیم کار مشکل شد

بازی دیروز را خوب شروع کردیم ولی گل نزدیم و همین مشکل ساز شد چون هرچه زمان به جلو می رفت به نفع تیم حریف بود. نیمه اول واقعا خوب بازی کردیم هرچند تیم سیاه جامگان خوب دفاع می کرد.

 

به گلر سیاه جامگان تبریک می گویم

من واقعا  خیلی انگیزه داشتم که گل بزنم ولی نشد و این که فرصت آن چنانی هم گیرم نیامد. به دروازبان حریف هم تبریک میگویم  خیلی خوب کار کرد.دیروز دو نکته مانع گلزنی شد یکی عملکرد خوب دروازه بان آن ها و یکی بی دقتی خودمان در زدن ضربات آخر.

 

سروش بهترین بازیکن تکنیکی لیگ است

به شخصه خیلی دوست دارم به گل نزدیک باشم من و سروش از جوانان تیم ملی تا حالا باهم رابطه خیلی خوبی داریم و واقعا سروش در آینده نزدیک میتواند پیشرفت بسیاری بکند هرچند همین حالا هم بهترین بازیکن تکنیکی لیگ است. من و سروش تمام تلاشمان این است که از فوتبال بازی کردن کنار هم دیگر لذت ببریم و بتوانیم کنار سایر بچه ها نتایج خوبی بگیریم.

 

امیدوارم روزی کاظمی مربی بهترین تیم ایران شود

وقتی از این بازیکن درمورد تعریف کاظمی از خودش و اینکه گفته بود اگر بختیار ،سروش و شجاع را داشتم تیمم قهرمان می شد سوال شد اینگونه پاسخ داد: من از آقا فرهاد واقعا ممنونم ایشان به من لطف دارد برایش هرجا که هسد آرزوی موفقت می کنم  و این که انشالله یک روز هدایت بهترین تیم ایران را در  دست بگیرد.

هیچ کس اندازه من فولاد را دوست ندارد

هافبک تراکتور درمورد بنری که فولادی ها برای حمایت از او به استادیوم آورده بودند می گوید: نمیدانم چه بگویم و چطور از هواداران فولاد تشکر کنم  من همیشه و همه جا نگران فولاد هستم  و هیچ زمانی کسی پیدا نمیشود که به اندازه من فولاد را دوست داشته باشد من خاطرات خیلی خوبی در فولاد داشتم  همیشه با جان دل برای فولاد بازی می کردم. باز هم از همه آن هاممنونم و این که انشالله فولاد به روزهای خوبش برگردد.

 

دوست نداشتیم پرشور ها دست خالی بروند

از هواداران تراکتور واقعا ممنونم در دیدار با سیاه جامگان خیلی تلاش کردیم که دست خالی به خانه نروند ولی هرکاری کردیم نشد انشالله همیشه بیایند و از تیمشان حمایت کنند.

 

برای استقلال احترام قائلم ولی فعلا تراکتوری هستم

وقتی از وی درمورد اینکه بالاخره در نیم فصل لباس استقلال را بر تن می کند یا خیر سوال شد گفت: هیچ حرفی در این باره ندارم  من فعلا بازیکن تراکتور هستم و باید با تمام توانم برای تراکتور بازی کنم بارها گفته ام با همه احترامی که  برای استقلالی ها و تیم هایی که خواهان من هستند ولی من فعلا نمی توانم هیچ حرفی در این باره بزنم انشالله بتوانیم تراکتور را به جایگاهش برگردانیم.

 

از اینکه دوستانم را می بینم خوشحالم

واقعا بازی دشواری  با ملوان دارین و در آن زمینی که انشالله روزی بازی با ما به آن شکل نباشد چون واقعا نمیشود در آن زمین فوتبال بازی کرد. حمید خان تیم یک دست و خوبی ساخته  انشالله بازی خوبی از آب در بیاید. از این که دوستای خوبم و هم تیمی های سابقم  را به زودی می بینم   خیلی خوشحالم.