به گزارش پارس، فارس و به نقل از سایت فوتبال ایتالیا، جیان لوئیجی بوفون، دروازبان ملی پوش یوونتوس از بازگشت فرانچسکو توتی، ستاره محبوب باشگاه آ اس رم به تیم ملی به شدت حمایت می کند.

توتی که تجربه ۵۸ بازی ملی در کارنامه ورزشی خود را دارد در پایان مسابقات جام جهانی ۲۰۰۶ و پس از قهرمانی لاجوردی پوشان از تیم ملی ایتالیا خداحافظی کرد، اما به نظر می رسد این روزها سزار پراندلی، سرمربی ایتالیا برای بازگشت توی ۳۶ ساله به اردوی تیم ملی چندان هم بی تمایل نیست.

بوفون از جمله بازیکنان مطرح ایتالیا است که علاقه زیادی به بازگشت توتی به تیم ملی دارد. وی در این زمینه می گوید: توتی هنور بخشی از تیم ملی ایتالیا است چرا که تعدادی از ما از جمله خودم؛ در مسیر این رشد و تکامل که از تیم زیر ۱۵ ساله ها بوده، به صورت مشترک با هم بوده ایم.

وی ادامه می دهد: علاو بر این توتی می تواند یکی از همبازی های ما در تیم ملی ایتالیا باشد و اگر هر بازیکنی بتواند مانند او بازی های فوق العاده ای را معرض نمایش بگذارد و در چنین سطحی بازی کند نیز قادر خواهد بود پیراهن تیم ملی را برتن کند.

دروازه بان یووه خاطر می کند: ما فردا یک بازی دوستانه مقابل تیم ملی برزیل داریم، اما در همین بازی تدارکاتی نیز دوست نداریم که خاطره بدی را خلق کنیم و باید بازی با کیفیتی به نمایش بگذاریم. بازی ایتالیا و برزیل حتی در یک دیدار دوستانه بسیار هیجان انگیز است و ما می خواهیم قدرت فوتبال ایتالیا را در قدرت خود را نشان دهیم.

علاوه بر بوفون، لوکا آنتونیولی، مدافع چپ تیم ملی ایتالیا نیز از بازگشت توتی به تیم ملی حمایت کرد و گفت: من معقتدم در حال حاضر توتی بهترین بازیکن فوتبال ایتالیا است و در شرایط جسمانی فوق العاده ای به سر می برد و از همه مهم تر این بازیکن در داخل میدان می تواند اتحاد خوبی بین بازیکنان تیم ملی ایجاد کند.

وی ادامه داد: آروزی من حضور با تیم ملی کشورم در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل است و برای حضورم در این تورنمنت بزرگ از هیچ کوششی دریغ نخواهم کرد. برای همراهی کردن ایتالیا در جام جهانی باید بهترین بازی ها را در جنوا انجام دهم تا نظر مساعد کادر فنی را جلب کنم.