به گزارش پارس به نقل از تسنیم، محمد غلامی درباره شکست تیمش مقابل پرسپولیس در جمع خبرنگاران گفت: ما با وجود مشکلات بسیاری که داشتیم بازی خوبی مقابل پرسپولیس انجام دادیم، اما به هر حال نتیجه‌ای که به دست آمد حاصلش شکست دیگری برای تیم ما بود.

مهاجم تیم فوتبال استقلال اهواز درباره اوضاع تیمش نیز یادآور شد: ما در ابتدای فصل شروع خوبی داشتیم و در هفته پنجم جزو شش تیم اول جدول بودیم، اما متأسفانه مشکلات مالی باشگاه را مسئولان نادیده گرفتند و همین مسئله خیلی به تیم ضربه زد و نتیجه‌اش همین شده است که می‌بینید.

وی درباره اعتراض هواداران اهوازی نیز گفت: من نمی‌خواهم راجع به خیلی از مسائل صحبت کنم. اجازه دهید این چند هفته هم سپری شود تا ببینیم چه پیش می‌آید.

غلامی درباره اینکه عادل کلاه‌کج چه زمانی از استقلال اهواز اخراج شد و آیا او به خاطر حمایت از هم‌تیمی‌هایش کنار گذاشته شده است، تأکید کرد: این مسائل به من مربوط نمی‌شود، چون نمی‌خواهم در مورد خیلی‌ چیزها صحبت کنم. فقط می‌دانم کلاه‌کج سه هفته پیش از جمع ما جدا شد و دیگر او را در تمرینات ندیدیم.

وی درباره اینکه آیا در پایان نیم‌فصل قصد جدایی از استقلال اهواز را دارد یا نه، خاطرنشان کرد: در این مورد هم نمی‌خواهم صحبت کنم.