به گزارش پارس به نقل از"ورزش سه"، تنها دو روز به ال کلاسیکو زمان باقی است و در بارسلونا هنوز در مورد بازی کردن یا نکردن مسی مقابل رئال مادرید، تردیدهایی وجود دارد. دو ماه پیش بود که مسی از ناحیه زانوی چپ در بازی مقابل لاس پالماس دچار آسیب دیدگی شد و تیم پزشکی بارسلونا برای او طول درمانی 8 هفته ای پیش بینی کردند.

نزدیک به 6 روز است که مسی به تمرینات بارسلونا بازگشته و در سه روز اخیر با تیم اول بصورت فشرده در حال کار با توپ است تا بتواند خود را به ال کلاسیکو برساند اما کادنا کوپه شب گذشته به نقل از منایع نزدیک به سرمربی بارسلونا اعلام کرد که تا به امروز، تصمیم گیری در مورد مسی بدین گونه است که او بازی را از روی نیمکت شروع کرده و در صورت گره خوردن بازی، نیمه دوم وارد زمین خواهد شد.

انریکه قصد ندارد در مورد مسی ریسک کرده و او را از ابتدا به زمین بفرستد. شرایط او به گونه ای است که فشار زیاد روی زانویش ممکن است باعث بازگشت مصدومیت شود. مسی هنوز 100 درصد آماده نیست و تنها در صورت دشوار شدن شرایط بازی برای بارسلونا، وارد زمین خواهد شد؛ مشابه اتفاقی که هفته ی سوم در زمین اتلتیکو رخ داد و مسی با ورودش به زمین و زدن گل دوم بارسا، باعث برتری تیمش شد.