به گزارش پارس به نقل از خبرگزاری فارس،  این دیدار در حالی در جریان است که باد شدیدی در ورزشگاه می‌وزد و این موضوع روی کار دو تیم تاثیر گذاشته است.

* با وجود افزایش گنجایش ورزشگاه که 4 هزار نفر را پیش‌بینی اینکه ورزشگاه دددو برای این مسابقه پر خواهد شد، اما این اتفاق نیفتاد و روی سکوهای روبروی جایگاه همچنان فضای خالی به چشم بخورد.

* در ضلع شمالی ورزشگاه به جای سکوی تماشاگران پارکینگ خودروها است که البته این پارکینگ پر از ماشین بوده و این موضوع نمای جالبی را ایجاد کرده است.

* در نیمه اول مصدومیت‌های متعدد بازیکنان دو تیم باعث شد تا چندین بار مسابقه با تعویق مواجه شود که در نهایت این موضوع سه دقیقه وقت اضافه را در این نیمه در پی داشت. در این نیمه مسعود شجاعی به خاطر مصدومیت ترابی، جایگزین این بازیکن شد.

* گری وایت مربی انگلیسی گوام با هیجان خاصی از کنار خط شاگردانش را هدایت می‌کند.

* سایت‌های کشورهای شرق آسیایی لحظه به لحظه این بازی را مورد پوشش قرار می‌دهند و جالب اینکه برخی از این سایت‌ها در فضای مجازی عنوان کردند که گوام نتوانست در نیمه اول مقابل ایران مقاومت کند.

* قبل از آغاز نیمه دوم بازیکنان ایران حلقه اتحادی تشکیل دادند.

* به نظر می‌رسید دراین مسابقه رضا قوچان‌نژاد و علیرضا جهانبخش در ترکیب اول تیم ملی باشند که چون این دو بازیکن به تازگی از مصدومیت رهایی پیدا کرده و این مسابقه نیز در چمن مصنوعی برگزار می‌شود، کی‌روش ریسک نکرده و این دو بازیکن را نیمکت‌نشین کرد.

این دیدار با نتیجه 5 بر صفر به سود تیم ملی در جریان است.